Професійні компетентності випускника з спеціальності «Міжнародна економіка»:
- здатність приймати раціональні управлінські рішення щодо розробки міжнародних конкурентних переваг;
- здатність аналізувати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища організації на процес розвитку її міжнародної економічної діяльності
- здатність забезпечувати ефективне управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
- створювати аналітичну систему щодо оцінки ефективності міжнародної економічної діяльності підприємства та ступеня його адаптації до змін зовнішнього середовища.
Професійні компетентності випускника з спеціальності «Міжнародний менеджмент»:
- здатність приймати раціональні управлінські рішення щодо розробки міжнародних конкурентних переваг;
- забезпечувати ефективне функціонування транснаціональних корпорацій;
- здатність розробляти й обґрунтовувати вибір ефективних управлінських рішень та стратегій розвитку підприємницької діяльності в глобальному конкурентному просторі;
- розробляти та використовувати ефективне маркетингове та логістичне забезпечення міжнародних комерційних операцій з урахуванням особливостей функціонування закордонних ринків та норм міжнародного права;
- створювати аналітичну систему щодо оцінки ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства та ступеня його адаптації до змін зовнішнього середовища;
- здійснювати оцінку інвестиційно –інноваційних програм розвитку підприємства;
- приймати ефективні управлінські рішення щодо виходу підприємств на міжнародний ринок в умовах мінливості зовнішнього середовища;
- здатність забезпечувати та ефективно управляти міжнародною конкурентоспроможністю підприємства.
Професійні компетентності випускника з спеціальності «Міжнародна торгівля»:
- знання і розуміння теоретичних засад міжнародної торговельної діяльності;
- здатність обирати та використовувати відповідні методи та інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення та функціонування зовнішньоторговельних структур;
- здатність проводити кон’юнктурні дослідження та складати кон’юнктурно-комерційні огляди і прогнози розвитку світових ринків товарів та послуг;
- знання й розуміння основ ціноутворення в міжнародній торгівлі та особливостей формування цінових стратегій на світових ринках;
- здатність проводити сегментацію міжнародних товарних ринків та виявляти особливості ринкових ніш конкретних товарів і послуг;
- знання і розуміння нормативно-правових регулятивних засад міжнародної торговельної діяльності;
- знання і розуміння особливостей організації та управління міжнародною торговельною діяльністю підприємств;.
- знання і розуміння особливостей управління фінансовими операціями та ризиками у міжнародній торговельній діяльності підприємства;
- здатність обирати та використовувати відповідні методи логістичного менеджменту у міжнародній торговельній діяльності підприємств;
- знання і розуміння новітніх комп’ютерних та інтернет-технологій у забезпеченні міжнародної торговельної діяльності підприємств.
Професійні компетентності випускника з спеціальності «Туризм»:
- розуміння міжкультурного аспекту діяльності туристичного підприємства, його соціальної відповідальності;
- знання методів і технологій маркетингових досліджень у сфері обігу продукції галузей нематеріального виробництва;
- розуміння організаційно-економічного механізму підвищення конкурентоспроможності галузей національної економіки, зокрема тих, що відносяться до сфери послуг;
- усвідомлення теоретичних засад та моделей функціонування надпросторових макрорегіонів, причинно-наслідкових зв’язків між явищами та подіями, що спонукаються процесами глобалізації і регіоналізації;
- здатність проводити аналіз конкурентоспроможності національного туристичного продукту; розробляти, обґрунтовувати та впроваджувати стратегії зовнішньоекономічної діяльності туристичних підприємств;
- здатність розробляти регіональні програми підтримки туристичної галузі, формувати інформаційно-комунікаційну мережу між представниками органів влади різних рівнів, громадськими організаціями та суб’єктами підприємницької діяльності;
- уміння будувати збалансовані схеми експортно-імпортних операцій та міжрегіональних трансфертів за участі туристичної та супутніх галузей, відстежувати тенденції функціонування ринку та приймати заходи із передбачення можливих криз, упроваджувати ефективну інвестиційну політику на різних рівнях господарювання;
- використання набутих базових уявлень про сучасні інформаційні технології у процесі постановки задачі організації діяльності туристичного підприємства перед фахівцями технологічних галузей;
Професійні компетентності випускника з спеціальності «Управління навчальним закладом»:
- здатність управління ресурсами та інформацією упровадження інновацій;
- здатність до управління навчальним закладом (установою), що розвивається;
- здатність встановлювати міжособистісні зв’язки, узгоджувати дії з колегами;
- здатність до високоефективної управлінської діяльності, в тому числі в екстремальних умовах;
- здатність до застосування глибоких знань з теорії й практики управління;
- здатність управління персоналом.
Міжнародні програми, якими керують кафедри факультету:
Спільна франко-українська магістерська програма МВА «Туризм» (кафедра туризму).
Програма передбачає:
- підготувати франкофонних спеціалістів, які володіють різноманітними фаховими знаннями з підвищення цінності культурної спадщини, розробки туристичних проектів, комерціалізації інноваційних туристичних продуктів на регіональному, національному і міжнародному рівнях;
- надати студентам можливість отримати професійний досвід у двох країнах (Україні і Франції) і отримати дипломи двох університетів (Харківського національного економічного університету ім. Семена Кузнеця і Університету ім. Люм’єр Ліон 2);
- надати студентам можливість сформувати знання, вміння і навички, необхідні для інтеграції до світового ринку праці.
Кафедри факультету:
Координатор ECTS від факультету
Тимошенко Карина Віталіївна – старший викладач.
Координатори ECTS за напрямами підготовки та спеціальностями факультету.