• Дошка оголошень

    Шановні аспіранти!

    14.11.2018 0 14.00 в аудиторії А-3 відбудеться зустріч з професором із США за темою “Маркетинг, медіа-комунікації”. Всім бажаючим повідомити про це відділ аспірантури і докторантури до 9.00 13.11.18.

     

    Увага!

     Аспіранти 1-го курсу (вступу 2018 року), Вам необхідно:
    1) У відповідності до таблиці «Деякі роз’яснення щодо заповнення Індивідуального плану роботи аспіранта» та порадившись з науковим керівником ОЛІВЦЕМ заповнити один екземпляр Індивідуального плану та надати до відділу аспірантури і докторантури для перевірки по 16 жовтня включно.
    2) Після  погодження із відділом аспірантури і докторантури заповнити обидва  екземпляри  Індивідуальних планів начисто, підписати власноруч та  у  наукового  керівника  планові показники та надати їх до відділу аспірантури і докторантури до 20 жовтня для зберігання до періоду проведення першої атестації.

    Увага!

     Аспіранти  1-го курсу! Виправлені витяги з протоколів засідання кафедр (2 екземпляри) та обґрунтування тем дисертаційних робіт (2 екземпляри) необхідно принести до відділу аспірантури і докторантури до 12:00 год 10.10.2018 р.

     Увага!

     Аспіранти 1-го курсу! 08.10.2018 р. та 09.10.2018 р. відбудеться засідання комісії по затвердженню тем дисертацій відповідно до наведених графіків. Явка аспірантів обов’язкова, Наукові керівники можуть бути присутні за бажанням. Аспіранти мають з’явитися за 15 хв. до визначеного для них часу.

    Графік затвердження тем аспірантів 1-го року навчання у вівторок 09.10.2018

    ПІБ
    Час
    1
    ПОЛЯНСЬКИЙ Владислав Олександрович
    14.30-14.40
    2
    АНДРЮЩЕНКО Тетяна Юріївна
    14.40-14.50
    3
    СОБАКАР Маргарита Вікторівна
    14.50-15.00
    4
    ГРЕСЬ Георгій Олександрович
    15.00-15.10
    5
    ЮЩЕНКО Наталія Вікторівна
    15.10-15.20
    6
    СУЩЕНКО Сергій Станіславович
    15.20-15.30
    Графік затвердження тем аспірантів 1-го року навчання  08.10.18 р.
    ПІБ
    Час
    1
    ТУТОВА Анастасія Сергіївна
    14.30-14.40
    2
    ПОЛЯНСЬКИЙ Владислав Олександрович
    14.40-14.50
    3
    КАСЕНКОВА Катерина Віталіївна
    14.50-15.00
    4
    КІРІЧЕНКО Ксенія Андріївна
    15.00-15.10
    5
    КРАСНА Аліна Олександрівна
    15.10-15.20
    6
    КОЦЮБА Олена Володимирівна
    15.20-15.30
    7
    МАРКІНА Катерина Ігорівна
    15.30-15.40
    8
    ВОРОНЮК Євгенія Валеріївна
    15.40-15.50
    9
    КОВАЛЬЧУК Кристина Вадимівна
    15.50-16.00
    10
    ГОНЧАРОВА Оксана Миколаївна
    16.00-16.10
    Відкритий науково-методологічний семінар для аспірантів та докторантів за темою: «Особливості підготовки до публічного виступу (Як побороти страх публічного виступу?)» відбудеться 05.10.2018 р. о 12-00 в аудиторії 203 (БК) Проводить семінар: завідувач сектору проблем регіонального розвитку та децентралізації відділу макроекономічної політики та регіонального розвитку НДЦ ІПР НАН України, д.е.н., доцент Іванова О.Ю.

    Графік навчального процесу на 2018-2019 навчальний рік
    Увага!
    Шановні аспіранти 1-го року навчання (вступу 2018 р.)!

    Нагадуємо Вам, що до 05.10.2018 р. необхідно затвердити тему дисертації на засіданні кафедри та надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи: витяг з протоколу засідання кафедри (2 екземпляри) та обґрунтування теми дисертації (6 екземплярів).Дата і час засідання комісії по затвердженню тем дисертацій аспірантів буде повідомлено пізніше.

    Зразок обгрунтування теми дисертації у прикріпленому файлі (Обгрунтування)

    Назва та код пріоритетного напряму розвитку науки та техніки у прикріпленому файлі (Пріоритетні тематичні напрями)
    Увага!
    Аспіранти 3-го – 4-го років підготовки з відривом та без відриву від виробництва мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з 17.10.2018 р. по 31.10.2018 р. (Наказ № 1157-С про атестацію аспірантів).
    Для проходження атестації аспірантам необхідно надати звіт щодо виконання Індивідуального плану, який зберігається на кафедрі.До 31 жовтня 2018 року за результатами атестації надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
    1) ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів) та ВИТЯГ З РОЗШИРЕНОГО ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ (випускники надають обоє документи).
    2) Витяг з протоколу засідання спеціалізованої вченої ради університету про прийняття дисертаційної роботи (для випускників).
    3) Заповнений Індивідуальний план роботи аспіранта (2 екземпляри).
    Увага!
    Аспіранти, які закінчують навчання у жовтні 2018 року (вступу 2014, 2015 років), повідомляємо Вам, що засідання спеціалізованої вченої ради Д 64.055.01, яка розглядає дисертації за спеціальностями 08.00.04 та 08.00.11, відбудеться 25 жовтня (четвер) о 13.00 в ауд.  606 (БК).
    Зверніть увагу:
    1. Аспірант, який має намір подати документи до спеціалізованої вченої ради Д 64.055.01, повинен не пізніше 20 жовтня 2018 р. принести ученому секретарю (ауд. 605 БК) на вхідний контроль у роздрукованому вигляді дисертацію, автореферат, проект висновку кафедри.
    * за зразками всіх документів звертатися в ауд. 605 (БК).
    2. Керівник аспіранта разом з аспірантом, який подає документи до спец.ради, мають обов’язково бути присутніми на засіданні 25 жовтня 2018 р.
    3.  Консультаційний день ученого секретаря спец.ради Лебідь Олесі Вікторівни – вівторок з 14.00 до 17.00.
    Увага!
    Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою «Особливості та небезпеки експертного оцінювання в економічних дослідженнях», який відбудеться 28.09.2018 р. о 12.00 в аудиторії 203 (БК).
    Проводить семінар: завідувач сектору макроекономічного аналізу та прогнозування відділу макроекономічної політики та регіонального розвитку НДЦ ІПР НАН України, к.е.н., доцент Полякова О.Ю.
    Увага!
    Аспіранти усіх курсів та спеціальностей запрошуються на семінар, що буде проводити професор інституту економетрики Варшавського економічного університету (SGH) Добромиль Серва (Dobromil Serwa) з 19 по 22 вересня у ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Присутність аспірантів спеціальностей 051 Економіка та 072 Фінанси, банківська справа та страхування обов’язкова.
    20-21 вересня відбудеться науково-дослідний семінар «Економетричний аналіз і моделювання в економіці і фінансах». Запрошуються студенти 4-5 курсів, аспіранти ХНЕУ ім. С. Кузнеця!
    Програма семінару передбачає цикл лекцій з дисциплін «Advanced econometrics», «Financial econometrics» за темами:
    • «Threshold regression», «Smooth transition regression» (20 вересня, 3-4 пари, ауд. А4) (лектор – проф. Добромиль Серва);
    • «Markov switching regression models», «Event study analysis in finance» (21 вересня, 2-3 пари, ауд. А7) (лектор – проф. Добромиль Серва);
    • семінар – дискусію для аспірантів щодо економетричних методів наукових досліджень в економіці і фінансах, знайомство з сучасними підходами щодо організації досліджень, публікацій (21 вересня, 4 пара, ауд. А7) (спікер – проф. Добромиль Серва).
    Відповідальний за організацію семінару підрозділ – кафедра економічної кібернетики.
    Увага!
    Аспіранти  2016, 2017, 2018 років вступу запрошуються на семінар «Абетка експортера», який відбудеться 13 вересня 2018 року. Деталі за посиланням http://www.hneu.edu.ua/articles/profile/3130
    Явка аспірантів 1-го курсу (вступу 2018 р.) ОБОВ’ЯЗКОВА!

     

    Увага!

    10.09.2018 р. (пн) в ауд. А 3 (новий корпус)  0 15.00 відбудеться зустріч Ректора з аспірантами, які вступили до аспірантури у 2018 році, їхніми науковими керівниками, гарантами освітньо-наукових програм.Аспірантам з’явитися о 14:50 год., взяти з собою паспорт, ідентифікаційний код та трудову книжку.

    Явка ОБОВ’ЯЗКОВА.

    Увага!
    Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою «Ідентифікатори науковця в сучасному науковому просторі», який відбудеться 07.09.2018 р. о 12.00 в аудиторії 311 (БК). Проводить семінар: завідувач сектору промислової політики та інноваційного розвитку відділу промислової політики та енергетичної безпеки Науково-дослідного центру індустріальних проблем розвитку НАН України, д.е.н., доцент Хаустова В. Є.
    Увага!
    Аспіранти 1-го та 2-го року підготовки (набору 2016, 2017 років) мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з. 07.09.2018р. по 14.09.2018р. (Наказ № 802-С про атестацію аспірантів).
    До 12:00 год 14 вересня 2018 р. за результатами атестації аспіранти мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
    1. Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів  ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
    2. Заповнений Індивідуальний план роботи аспіранта:
    • за 2017-2018 навчальний рік – 2 семестр (півріччя) завірений (планові і фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії.
    • за 2018-2019 навчальний рік 1 семестр (півріччя) заповнені планові показники, завірені особистим підписом аспіранта та підписом наукового керівника.
    Після 14:00 год 14 вересня 2018 р. буде сформовано наказ про переведення аспірантів на наступний рік підготовки в аспірантурі або подано клопотання про відрахування аспірантів за невиконання Індивідуального плану без поважних причин (на підставі протоколів кафедр та заповнених Індивідуальних планів аспірантів).
    Результати вступного іспиту зі спеціальності, який відбувся 30 серпня 2018 р.
    Гончарова Оксана Миколаївна
    90
    Кіріченко Ксенія Андріївна
    82
    Красна Аліна Олександрівна
    89
    Полянський Владислав Олександрович
    87
    Сущенко Сергій Станіславович
    74
    Тутова Анастасія Сергіївна
    82
    Собакар Маргарита Вікторівна
    95
    Коцюба Олена Володимирівна
    98
    Гресь Георгій Олександрович
    93
    Маркіна Катерина Ігорівна
    93
    Воронюк Єгенія Валеріївна
    90
    Комишан Антон Сергійович
    90
    Касенкова Катерина Віталіївна
    88
    Ющенко Наталія Вікторівна
    90
    Ковальчук Кристина Вадимівна
    90
    Результати вступного іспиту з іноземної мови, який відбувся 27 серпня 2018 р.  
    Гончарова Оксана Миколаївна
    100
    Кіріченко Ксенія Андріївна
    80
    Красна Аліна Олександрівна
    78
    Полянський Владислав Олександрович
    90
    Сущенко Сергій Станіславович
    60
    Тутова Анастасія Сергіївна
    90
    Собакар Маргарита Вікторівна
    95
    Коцюба Олена Володимирівна
    100
    Гресь Георгій Олександрович
    100
    Маркіна Катерина Ігорівна
    75
    Воронюк Єгенія Валеріївна
    60
    Комишан Антон Сергійович
    63
    Касенкова Катерина Віталіївна
    65
    Ющенко Наталія Вікторівна
    75
    Ковальчук Кристина Вадимівна
    60

     

    Вступні іспити для конкурсного відбору осіб, які вступають
    на підготовку до аспірантури ХНЕУ ім. С. Кузнеця (на очну і заочну форму навчання)
    для здобуття ступеня доктора філософії відбудуться:
    Вступний іспит
    Дата
    Час
    Аудиторія
    Іспит з іноземної мови
    27 серпня 2018
    10.00
    402 (бібліотечний корпус)
    Іспит зі спеціальності:
    30 серпня 2018
    12.00
    102 (корп. 1)
    011 Освітні, педагогічні науки
    051 Економіка
    103 (корп. 1)
    071 Облік і оподаткування
    104 (корп. 1)
    072 Фінанси, банківська справа та страхування
    110 (корп. 1)
    073 Менеджмент
    204 (корп. 1)
    075 Маркетинг
    205 (корп. 1)
    076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
    206 (корп. 1)
    122 Комп’ютерні науки
    207 (корп. 1)
    242 Туризм
    208 (корп. 1)
    281 Публічне управління та адміністрування
    209 (корп. 1)
    292 Міжнародні економічні відносини
    212 (корп. 1)
    Консультації з питань вступних іспитів до аспірантури у 2018 році відбудуться:
    Консультації
    Дата
    Час
    Аудиторія
    Іноземна мова
    22 серпня 2018
    1000
    402 (БК)
    011 Освітні, педагогічні науки
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі педагогіки та іноземної філології 502 (1-й навчальний корпус)
    051 Економіка
    22 серпня 2018
    1400
    ауд. 402 (бібліотечний корпус)
    071 Облік і оподаткування
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі бухгалтерського обліку
    ауд. 208 (головний навчальний корпус)
    072 Фінанси, банківська справа та страхування
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі банківської справи ауд. Л44
    073 Менеджмент
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі менеджменту та бізнесу ауд. 703 (бібліотечний корпус)
    075 Маркетинг
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі економіки і маркетингу ауд. 413 (1-й навчальний корпус)
    076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі підприємницької діяльності ауд. 49 (2-й навчальний корпус)
    122 Комп’ютерні науки
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі інформаційних систем ауд. 412 (головний навчальний корпус)
    242 Туризм
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі туризму ауд. 316 (1-й навчальний корпус)
    281 Публічне управління та адміністрування
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі державного управління, публічного адміністрування та регіональної економіки ауд. 402
    (1-й навчальний корпус)
    292 Міжнародні економічні відносини
    22 серпня 2018
    1400
    на кафедрі міжнародного бізнесу та економічного аналізу ауд. 36 (2-й навчальний корпус)
    Додаткове вступне випробування до аспірантури для іноземних громадян з мови навчання
    22 серпня 2018
    1600
    402 (БК)
    Увага! Аспірантам та докторантам!

    Ознайомтеся з проектом змін до наказу МОН від 17.10.2012 №º1112 «Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів» затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.10.2012 № 1112 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2 листопада 2012 р. за № 1851/22163, який знаходиться за посиланням
    https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proekt-nakazu-pro-zatverdzhennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini-vid-17-zhovtnya-2012-roku-1112Свої ОБГРУНТОВАНІ та АРГУМЕНТОВАНІ зауваження і пропозиції до цього проекту можна надсилати на адресу відділу аспірантури та докторантури depphd@hneu.edu.ua до 07.05.2018 р., потім вони будуть зібрані та перенаправлені до МОН України.
    Увага!
    Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти 27 квітня 2018 року” можна знайти за посиланням.
     Оголошення аспірантам!
    ТЕРМІНОВО до 20.04.2018! Аспірантам 1, 2 та 3-го курсів:
    АСПІРАНТАМ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ, ПРИНЕСТИ:
    Графік робочого часу за 2 семестр 2017-2018 навчального року (зразок заповнення якого розміщено на сайті). Зверніть увагу на те, що ОБОВ’ЯЗКОВО: робочий час не повинен збігатися з аудиторними заняттями (див. розклад занять аспірантів http://services.hneu.edu.ua:8081/schedule/selection.jsf). Графік обов’язково повинен бути завірений керівником структурного підрозділу (відділі, кафедрі), в якому працює аспірант та керівником організації, де працює аспірант.
    Завіряти графіки аспірантів, ЯКІ НАДАНІ ВЧАСНО, у керівника відділу кадрів та інших посадових осіб буде відділ аспірантури і докторантури.
    Довідку про використання робочого часу за основним місцем роботи
    (зразок заповнення якого розміщено на сайті).
    Підписані графіки робочого часу аспірантів, які працюють, на кожен семестр повинні ОБОВ’ЯЗКОВО зберігатися у відділі аспірантури і докторантури та на кафедрі

    Увага!

     Аспіранти 3-го – 4-го років підготовки з відривом та без відриву від виробництва мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з 14.05.2018 р. по 26.05.2018 р. (Наказ № 436-С про атестацію аспірантів).
    Для проходження атестації аспірантам необхідно надати звіт щодо виконання Індивідуального плану, який зберігається на кафедрі.
    До 26 травня 2018 року за результатами атестації аспіранти мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
    • Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів  ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
    • Заповнений за 2017-2018 навчальний рік Індивідуальний план роботи аспіранта за:
      • 1 семестр (півріччя) завірений (планові і фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії (згідно Наказу № 436-С про атестацію аспірантів).
      • 2 семестр (півріччя) заповнені планові показники, завірені особистим підписом аспіранта та підписом наукового керівника.
    • Витяг з Протоколу засідання кафедри, щодо розгляду відпрацьованої аспірантом педагогічної практики, в якому зазначено обсяг відпрацьованого педагогічного навантаження та оцінка завідувача кафедри.
    Зверніть увагу на заповнення розділу 5 «Педагогічна практика». Він має містити кількість годин за планом, вид навчального навантаження, курс, групу студентів, для яких проводився відповідний вид педагогічної практики, оцінку завідувача кафедри та його підпис за кожний вид педагогічної практики, виконаний аспірантом. Обов’язковий обсяг педагогічної практики для аспірантів 3-го – 4-го років підготовки не менше 50 годин на рік.
    Шановні аспіранти 3-го та 4-го курсів (які не склали раніше кандидатські іспити)!
    Повідомляємо Вам, що з 24.04.2018 р. по 26.04.2018 р. будуть проведені кандидатські іспити для аспірантів 3-го та 4-го курсів згідно з Наказом ректора  № 384-С від 20.03.2018.
    Перелік документів, які має надати аспірант для того, щоб отримати допуск до складання кандидатських іспитів:
    1) заява (на заяві дату не ставити, зразок додається);
    2) реферат (зразок титульного аркушу додається);
    3) додаткова програма (зразок титульного аркушу додається);
    4) витяг з протоколу засідання кафедри про розгляд додаткової програми аспіранта.
    Всі ці документи необхідно надати до відділу аспірантури і докторантури до 1600 20.04.2018.
    Аспіранти, зверніть увагу на те, що:
    І. Наукові керівники мають:
    1) підписати заяву аспіранта;
    2) завірити підписом реферат аспіранта;
    3) завірити підписом додаткову програму аспіранта.
    ІІ. Завідувачі кафедр мають:
    1) завірити підписом додаткову програму аспіранта;
    2) розглянути додаткову програму на засіданні кафедри (до 20.03.2018);
    3) надати аспіранту витяг з протоколу засідання кафедри про розгляд його додаткової програми.

    Дуже важливо!

     Шановні аспіранти, не зважаючи на закінчення аудиторних занять у квітні, навчальний семестр триває і закінчується лише 30.06.2018 р. До 30.06.2018 р. Ви маєте займатися науковою діяльністю та не маєте права залишати країну без причин, пов’язаних з науковою діяльністю або академічною мобільністю. Канікулярна відпустка буде надана відповідно до графіку навчального процесу по закінченню ІІ семестру 2017-2018 н. р.

     Шановні аспіранти!

     Зверніть увагу на те, що оцінки з навчальних дисциплін не будуть виставлені до тих пір, поки не будуть здані до відділу аспірантури і докторантури підсумкові контрольні роботи або індивідуальні завдання з підписом і оцінкою викладача.

    Увага!

      До 20.02.2018 р. відбувається набір співробітників ХНЕУ ім. С. Кузнеця для проведення ЗНО. Середня оплата 1-го дня участі у проведенні ЗНО – 200 грн. Бажаючі аспіранти мають звернутися в кімнату 131 (БК) до відповідальної особи приймальної комісії Тетяни Володимирівни.
    Дати проведення ЗНО на базі ХНЕУ ім. С. Кузнеця в 2018 році
    Дата
    Назва ЗНО
    24 березня 2018 року
    Пробне ЗНО з української мови та літератури
    24 травня 2018 року
    Українська мова та література
    6 червня 2018 року
    Історія України
    8 червня 2018 року
    Географія
    11 липня 2018 року
    ЗНО з іноземної мови для магістрів
    13 липня
    ЗНО з фахового випробування для магістрів (для спеціальності «Право»)
    Час проведення: 8.30 – 15.00

    Увага!

    Зверніть увагу, що в Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця 27 квітня 2018 року відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція докторантів, молодих учених та студентів «Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти». Детальна інформація у прикріпленому файлі.

    Аспіранти 1-го року навчання!

    Повідомляємо Вам, що в середу 21.02.1018 р. о 12 00 в аудиторії 402 (БК) відбудуться збори аспірантів. Явка строго  обов’язкова.

    Увага аспіранти 1-3 курсів!

    Необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО прийти на: Круглий стіл у четвер (15.02.2018 р.) о 10.00, ауд. А-4 Нового корпусу «Можливості платформи Web of Science для науковця».

    Увага!

    Відкритий науково-методологічний семінар для аспірантів та докторантів за темою: «Концептуальні аспекти наукових досліджень: формулювання та доведення гіпотез» відбудеться 16.02.2018 р. о 13-00 в аудиторії 311 (БК).
    Проводить семінар: доктор економічних наук, доцент Іванова Ольга Юріївна.
    Графік презентацій дисциплін вільного вибору
    з циклу професійної наукової підготовки для аспірантів 1-го року підготовки (вступ 2017 року) навчання, які заплановані на 2 семестр 2018-2019 н.р.
    Назва дисциплін
    Кафедра
    Дата
    011 Науки про освіту
    Методологія та логіка педагогічних досліджень
    ІП – 1600
    12.02.2018
    402_БК
    Педагогічний дизайн
    ПІФ – 1630
    051 Економіка
    Міжнародні конкурентні стратегії і моделі економічного розвитку
    МЕ – 1200
    14.02.2018
    701_БК
    Моделі та методи прийняття рішень в економіці
    ЕК – 1230
    Людський розвиток
    Ек. та соц. науки – 1300
    071 Облік і оподаткування
    Аудиторська оцінка безперервності діяльності підприємства
    БО – 1200
    13.02.2018
    505_БК
    Організація управлінського обліку в системі менеджменту підприємства
    БО – 1230
    Теоретико-методичне забезпечення контролю якості аудиту
    КА – 1300
    072 Фінанси, банківська справа та страхування
    Механізм функціонування сучасних банківських систем
    БС –  1200
    13.02.2018
    602_БК
    Інструменти грошово-кредитного регулювання економіки
    БС –  1230
    073 Менеджмент
    Стратегії менеджменту
    МБ – 1200
    14.02.2018
    402_БК
    Моделювання соціально-економічних процесів в менеджменті
    СЕП – 1230
    281 Публічне управління та адміністрування
    Методологія управління проектами в публічному адмініструванні
    ПА –  1200
    14.02.2018
    502_БК
    Методологічні підходи застосування електронного врядування в публічному управлінні
    ПА  – 1230
    075 Маркетинг
    Маркетинг-менеджмент у сфері банківських послуг
    ЕМ –  1200
    14.02.2018
    505_БК
    Маркетинг у сфері рекламних послуг
    ЕМ  – 1230
    076 Підприємництво, торгівля та  біржова діяльність
    Креативний менеджмент в підприємництві
    ПД –  1600
    12.02.2018
    502_БК
    Управління фінансовими ресурсами в підприємницькій діяльності
    ПД –  1630
    242 Туризм
    Державна політика в галузі туризму в умовах глобалізації
    ТУ –  1200
    15.02.2018
    505_БК
    Європейські економічні студії
    ТУ –  1230
    Графік презентацій дисциплін вільного вибору
    з циклу професійної наукової підготовки для аспірантів 2-го року підготовки (вступ 2016 року) навчання, які заплановані на 2 семестр 2018-2019 н.р.
    Назва дисциплін
    Кафедра
    Дата
    011 Науки про освіту
    Системний підхід в управлінні освітою
    ІС+ЕК – 1400
    13.02.2018
    402_БК
    Лідерство в освітній діяльності
    ПІФ – 1430
    051 Економіка
    Інноваційний розвиток підприємства
    ЕОПДП – 1400
    14.02.2018
    701_БК
    Управління ефективністю підприємства
    ЕП – 1430
    Інтелектуальні методи обробки соціально-економічної інформації
    СЕП – 1500
    071 Облік і оподаткування
    Організація і методи оцінки бізнесу
    ЕОПДП – 1430
    13.02.2018
    101_БК
    Оцінка ефективності підприємства
    ПД – 1500
    072 Фінанси, банківська справа та страхування
    Сучасні технології управління фінансами банку
    БС –  1400
    13.02.2018
    505_БК
    Оптимізація ризиків банківської діяльності
    БС –  1430
    073 Менеджмент
    Управління розвитком
    КСІТ –  1200
    13.02.2018
    402_БК
    Менеджмент персоналу
    Екон та соц. науки  – 1230
    074 Публічне управління та адміністрування
    Національні моделі менеджменту та кросскультурна взаємодія в умовах глобалізації
    МЕ – 1200
    15.02.2018
    502_БК
    Компаративний аналіз інституційного устрою соціально-економічних моделей країн світу
    МЕ – 1230
    075 Маркетинг
    Інноваційні технології в маркетингу
    ЕМ – 1400
    12.02.2018
    402_БК
    Сучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях
    ЕМ – 1430
    Сучасні маркетингові дослідження
    ЕМ – 1500
    076 Підприємництво, торгівля та  біржова діяльність
    Поведінкова економіка
    ЕП – 1430
    13.02.2018
    502_БК
    Управління венчурним бізнесом
    ПД  – 1500

    Увага!

    Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою «Взаємозв’язок теоретичних та практичних проблем дослідження», який відбудеться 02.02.2018 р. о 13.00 в аудиторії 311 (БК). Проводить семінар: доктор економічних наук, доцент Губарєва Ірина Олегівна.

    До уваги аспірантів 1 та 2 курсів

    Для створення електронного кабінету аспіранта до 02.02.2018 року ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно прислати у електронному вигляді фотокартку 3х4 до відділу аспірантури та докторантури.

    Увага аспіранти!

    ОБОВ’ЯЗКОВО! ОБОВ’ЯЗКОВО! ОБОВ’ЯЗКОВО! Необхідно надати тези доповіді для участі в міжнародній науковій конференції «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця», яка відбудеться 31 травня – 01 червня 2018 року. Тези необхідно надати ВСІМ аспірантам (включаючи заочників та іноземців).
    З питаннями щодо здачі тез, їх оплати та вимог до оформлення звертатися до відповідального на кафедрі або деканаті.

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

    З 1 січня 2018 року встановлена наступна плата за проживання в гуртожитку за одне ліжко-місце, для аспірантів, що навчаються за денною формою навчання у розмірі:

    Увага!

    19.01.2018 р. о 13-00 в аудиторії 311 (БК) відбудеться відкритий науково-методологічний семінар для аспірантів та докторантів за темою: «Методи пошуку інформації в електронних джерелах, особливості роботи з міжнародними базами даних та проектів». Проводить семінар: доктор економічних наук, професор Матюшенко Ігор Юрійович

     

    Повідомляємо, що відповідно до п. 19 Постанови КМУ № 1050 від 28.12.16 «Деякі питання стипендіального забезпечення» «…аспіранти, докторанти мають право на роботу у режимі неповного робочого часу (але не більш як на 0,5 ставки за займаною посадою)».
    Отже, ті, хто працюють на 1,0 ставки мають перевестися на 0,5 ставки.
    Всі працюючі аспіранти повинні надати до відділу аспірантури та докторантури графік робочого часу до 02.02.17, складений не більше ніж на 0,5 ставки, враховуючи розклад занять, складений на ІІ семестри 2016-2017 н.р. і оприлюднений на сайті. У гафіках робочого часу необхідно вказувати термін, на який складається графік, а саме з 30.01.2017 по 30.06.2017.