• Індивідуальний навчальний план

    Індивідуальний навчальний план

    Індивідуальний навчальний план кожного семестру містить інформацію про засвоєння дисциплін та педагогічну практику. Планове та фактичне навантаження аспіранта за дисциплінами має відповідати освітньо-науковій програмі та навчальному плану підготовки докторів філософії за відповідною освітньо-науковою програмою.

    Індивідуальний навчальний план кожного семестру містить інформацію про засвоєння дисциплін та педагогічну практику. Планове та фактичне навантаження аспіранта за дисциплінами має відповідати освітньо-науковій програмі та навчальному плану підготовки докторів філософії за відповідною освітньо-науковою програмою.

    Освітньо-наукові програми підготовки здобувачів ступеня доктора філософії

    Заповнення індивідуального навчального плану

    Підрозділ «Проведення педагогічної практики» (ПП) має містити відомості про виконану аспірантом практичну складову підготовки в аспірантурі (викладацьку діяльність). ПП передбачає виконання аспірантом навчальної (обсягом 50 год.), методичної та організаційної (обсягом 100 год.) роботи.

    За потреби (при погодженні з науковим керівником та за рішенням кафедри), обсяги ПП аспіранта можуть бути збільшені. У такому випадку величина, на яку фактично відпрацьована аспірантом ПП перевищує передбачений навчальним планом підготовки аспіранта обсяг ПП, зазначається у індивідуальному плані роботи аспіранта та у академічній довідці (як виконане поза кредитне навантаження).

    Планування та облік навчальної, методичної та організаційної роботи, яка виконується аспірантами в ході ПП, здійснюється згідно з «Положення про планування та облік роботи науково-педагогічних і педагогічних працівників».

    Обсяги виконаної аспірантом ПП упродовж всього періоду підготовки в аспірантурі Університету накопичуються.

    Педагогічна практика