• Жанри наукового стилю

    Жанри наукового стилю мови

         Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
    Знання російської мови на рівні завершального етапу навчання.
         Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):
    Навчальна дисципліна «Жанри наукового стилю (навчально-наукові жанри)» буде корисна іноземним студентам усіх спеціальностей з російською мовою навчання.
         Дисципліна «Жанри наукового стилю (навчально-наукові жанри)» знайомить студентів з технологіями реферування та анотування, написання есе та створення презентацій, забезпечує знання мовленнєвої комунікації в навчально-науковій сфері.
    Вивчення дисципліни «Жанри наукового стилю (навчально-наукові жанри)» надає можливість оволодіти засобами аналізу та синтезу інформації з метою використання в навчальній та професійній діяльності; формує навички роботи з науковими текстами.
         Вивчення цієї дисципліни дає змогу студентові:
    • практично засвоїти різницю між анотацією, бібліографічним та навчальним рефератом;
    • оволодіти правилами  бібліографічного опису друкованих та електронних джерел;
    • використовувати засоби аналізу та синтезу під час читання наукових текстів професійного спрямування;
    • самостійно створювати вторинні жанри наукового стилю;
    • розвивати власну креативність під час вирішення навчальних та професійних завдань у формі кейсів.
         Мета та основні завдання дисципліни:
         Мета викладання навчальної дисципліни «Жанри наукового стилю (навчально-наукові жанри)» полягає у створенні умов для практичного оволодіння студентами мовленнєвою діяльністю, яка відповідає навчальній та професійній комунікації майбутнього спеціаліста.
         Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
    • практично засвоїти технологію роботи з науковими текстами, логічно та послідовно передавати інформацію у формі вторинних жанрів наукового стилю;
    • самостійно створювати творчі проекти у формі есе та презентацій;
    • вдосконалювати власні уміння монологічного та діалогічного мовлення в навчально-науковій сфері;
    • вдосконалювати вміння брати участь у дискусії, аргументувати власну думку, спростовувати точку зору опонента за заданою комунікативною установкою;
          Компетентністьщо забезпечує:
    Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців низки компетентностей: лінгвістичної (система правил функціонування російської мови наукового стилю);інформаційної (уміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію); комунікативної (знання мови,  вербальної взаємодії з оточенням; уміння презентувати себе,  вести дискусію); професійної (здатність успішно діяти на основі практичного досвіду, умінь та знань, які набуті під час занять для вирішенні професійних завдань).
         Трудомісткість:
    5 кредитів, 150 годин, залік.