Пререквізити (базові знання, необхідні для успішного опанування компетентностями):
      Базові знання з географії України та світу.
      Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
      Навчальна дисципліна “Географія та дослідження світового туристичного ринку” буде корисною майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам, маркетологам та іншим фахівцям, адже сучасний бізнес неможливо уявити без постійної міжкультурної взаємодії та розширення географічних кордонів основної діяльності.
      Знання туристичних ресурсів України та інших країн світу, їхніх конкурентних переваг та недоліків на світовому ринку туристичних послуг; розуміння тенденцій формування міжнародних туристичних потоків, основ державного регулювання у галузі туризму розширює ерудицію майбутніх фахівців, виховує толерантність та повагу до інших культур. Доповнення знань з економічної географії інформацією щодо найцікавіших подій та фактів з життя різних країн допомагає здійснювати неупереджену оцінку соціальних явищ та процесів, без урахування яких неможливо побудувати дієву стратегію розвитку підприємства.
      Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
  • відстежувати тенденції функціонування туристичного ринку України та провідних країн світу у сфері надання туристичних послуг;
  • досліджувати туристичний потенціал України та інших країн світу;
  • знати особливості класифікації рекреаційних ресурсів;
  • проводити класифікацію споживачів туристичного продукту;
  • обирати варіанти подорожей за індивідуальними запитами;
  • розробляти пакетні та індивідуальні тури, підбирати оптимальні маршрути;
  • досліджувати економічний потенціал та проводити оцінку перспективних ринків як у регіонах України, так і за кордоном у сфері торгівлі туристичними послугами;
  • розробляти рекомендації для регіональних та державних органів влади у сфері контролю за туристичною діяльністю.
      Мета та основні задачі дисципліни
      Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо оцінки потенціалу національного та закордонних ринків з метою створення та реалізації привабливого туристичного продукту та розрахунку економічної ефективності операцій у галузі нематеріального виробництва.
      Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
  • дослідження найбільш відомих туристичних ресурсів України та країн світу, традиційних та сучасних видів подорожей;
  • засвоєння основних принципів організації туристичних маршрутів;
  • ознайомлення із найпоширенішими інформаційними технологіями у галузі реалізації туристичних послуг;
  • вивчення досвіду провідних країн світу у даній галузі та міжнародних організацій щодо впровадження спеціалізованих програм розвитку туризму.
      Компетентністьщо забезпечує
      Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності створювати оптимальний для конкретного споживчого ринку туристичний продукт та обирати найефективніші способи його реалізації, забезпечувати змістову основу функціонування підприємств сфери туризму
      Трудомісткість
      5 кредитів, 150 годин, залік