Пререквізити (базові знання, необхідні для успішного опанування компетентностями):
      Базові знання з основ правознавства, економічної теорії.
      Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
      Навчальна дисципліна “Економіка та організація діяльності туристичного підприємства” буде корисна студентам, які бажають доповнити освіту за основним напрямом підготовки знаннями в галузі туризму.
      Сьогодні туристична галузь усе більше інтегрується із іншими сферами виробництва, забезпечуючи налагодження ділових комунікацій, пошук нових технологій та способів управління і підвищуючи мотивацію персоналу. Постійно зростає і частка корпоративного сектору у портфелі замовлень туристичних компаній. Тому в процесі навчання наголос робиться на доповненні вже сформованих компетентностей в економіці та праві специфічними для сфери туризму знаннями та вміннями, які допоможуть майбутнім економістам та менеджерам швидко адаптуватися до специфіки підприємств туристичної спеціалізації в разі розширення основного профілю діяльності.
      Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
  • аналізувати попит на туристичні послуги та обирати найбільш перспективні ринки реалізації туристичної продукції;
  • планувати діяльність туристичної компанії з урахуванням вимог національного законодавства;
  • формувати пакети туристичних послуг;
  • забезпечувати документарне супроводження поточних операцій;
  • отримати досвід роботи із глобальними системами бронювання туристичних послуг.
      Мета та основні задачі дисципліни
      Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо правових основ туристичної діяльності в Україні; особливостей реєстрації та управління різними видами підприємств туристичної галузі, договірних відносин між суб’єктами туристичного ринку та практики роботи з іноземними контрагентами.
      Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
  • засвоєння спеціальної термінології туристичного бізнесу;
  • вивчення нормативно-правових актів, які регулюють діяльність суб’єктів галузі туризму;
  • ознайомлення із джерелами інформації, що містять показники туристичного бізнесу;
  • аналіз структури та системи зв’язків між суб’єктами туристичної галузі;
  • усвідомлення закономірності розвитку сфери туризму та подорожей;
  • забезпечення відповідності кваліфікаційним вимогам до персоналу підприємств туристичної галузі;
  • засвоєння компетентних способів спілкування з професіоналами туристичної галузі;
  • представлення результатів досліджень в сфері туризму.
      Компетентністьщо забезпечує
      Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців вміння збирати, оцінювати, аналізувати та презентувати данні щодо туристичної діяльності.
      Трудомісткість
      5 кредитів, 150 годин, залік