Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):

      Іноземна мова вивчається з початкового рівня
      Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):
      Навчальна дисципліна «Практика усного та писемного іноземного мовлення» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.
      У сучасному відкритому суспільстві мовна освіта є важливим і провідним компонентом гуманістичної і гуманітарної підготовки фахівця. Закладаючи основи комунікативних компетентностей, формуючи мовну особистість, мовна освіта може стати надійним фундаментом для досягнення як вузькопрофесійних, так і загальнолюдських цілей.
      Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
      Вивчати другу (третю) іноземну мову;
  • здійснювати ефективне спілкування в академічному та професійному середовищі;
  • зрозуміти важливі й різнопланові міжнародні соціокультурні проблеми, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
      Мета та основні задачі дисципліни:
      Метою викладання даної навчальної дисципліни є надання студентам можливості оволодіти й розвивати мовну компетентність і стратегії, які необхідні для ефективної участі у процесі навчання і в тих ситуаціях академічного, повсякденного та професійного спілкування, в яких вони можуть опинитися, сприяє підвищенню рівня володінні іноземною мовою
      Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
  • засвоєння основних комунікативних навичок (говоріння, письмо, аудіювання, читання), показати достатній рівень володіння лексикою з тем, що вивчаються;
  • спілкуватися з розумінням та впевненістю в тих ситуаціях, які можуть виникнути в межах означених програмою тем, демонструючи здатність долати перешкоди у розумінні;
      Компетентністьщо забезпечує:
      Вивчення дисципліни забезпечує формування лінгвістичної компетентності (лексична, граматична, семантична компетентності, а також фонологічна, орфографічна та орфоепічна компетентності формуються лише на стільки, наскільки це є необхідним для усної та письмової комунікації в рамках академічного та професійного середовища). Мовленнєві вміння (говоріння, читання, письмо, аудіювання) як важливий складник лінгвістичної компетентності.
      Трудомісткість
      5 кредитів, 150 годин, залік.