У рамках проєкту “Методи розподіленої розробки комп’ютерних ігор”, що реалізується
департаментом медіа-досліджень Байротського універститету (Німеччина) та кафедрою Комп’ютерних систем і технологій ХНЕУ ім. С. Кузнеця відбувся потужний старт спільної роботи.
Наші студенти:
– засвоїли теоретичні основи розробки комп’ютерних ігор;
– прийняли участь в онбордингу та тімбілденгу;
– співпрацювали з колегами з Німеччини в розподіленому майстер-класі;
– прийняли участь у Franken Game Jam.
Вітаємо наших студентів факультету ІТ з цікавим досвідом:
ВЕЛИЧКО ВАЛЕРІЯ – 4 курс першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 186 «Видавництво та поліграфія».
КУХАРЧУК ТИМУР – 4 курс першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 186 «Видавництво та поліграфія».
ТРУХЛЯК АРИНА – 4 курс першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 186 «Видавництво та поліграфія».
МИСНІК В’ЯЧЕСЛАВ – 4 курс першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 186 «Видавництво та поліграфія».
ЄВСЄЄВА СОФІЯ – 1 курс першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, 124 «Системний аналіз».
Дякуємо за організацію заходу:
Jochen Koubek – Dr. Prof. UBT, Germany;
Oleksiy Yevsyeyev – Ph.D. KhNEU, Ukraine;
Natalia Pribytkova – Product Art Director, Gazeus Games, Canada;
Robin Hädicke – Game Innovation LAB. UBT, Germany;
Daniel Heßler – UBT, Germany.
Чекаємо на новини від нашої команди, а також: арт-буки, 3D моделі персонажів, анімацію, і найголовніше – розроблену комп’ютерну гру!
Найцікавіше вже попереду!
29.11.2022