• Аспірантура 075 Маркетинг

    Відомості про навчально-методичне забезпечення професійних (обов’язкових) навчальних дисциплін

    Найменування навчальної дисципліни згідно з навчальним планом Рік Інформація про наявність (“+”, “-” або немає потреби)
    навчального контенту планів практичних (семінарських) занять завдань для лабораторних робіт завдань для самостійної роботи студентів питань, задач, завдань або кейсів для поточного та підсумкового контролю завдань для комплексної контрольної роботи
    Маркетинг взаємовідносин з партнерами 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Соціально-відповідальний маркетинг 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Ділові переговори в маркетингу 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Психологічні аспекти маркетингу і реклами 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Маркетинг-менеджмент у сфері послуг 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Маркетинг-менеджмент на ринку товарів 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Маркетинг-менеджмент у сфері банківських послуг 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Маркетинг-менеджмент у сфері рекламних послуг 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Інноваційні технології в маркетингу 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Сучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях 2016 Програма

    Додаток

    + + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма
    Сучасні маркетингові дослідження 2016 Програма + + Поточний

    Підсумковий

    +
    2019 Програма