• Полякова Ганна Анатоліївна

      Полякова Ганна Анатоліївна
    Вчене звання та науковий ступінь Кандидат педагогічних наук, доцент
    Посада Доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
    Дисципліни «Акмеологія та андрагогіка», «Загальна та соціальна психологія», «Аудит та оцінювання управлінської діяльності», «Теорія і практика вищої освіти», «Інноваційні маркетингові комунікації в освіті»
    Наукові інтереси Управління освітою, адаптивне управління соціально-педагогічними системами, розвиток освітнього середовища закладу вищої освіти, управління якістю вищої освіти, забезпечення якості освіти

     

     Детальніше Дата народження: 4 липня 1961

    Громадянство: України

    Alma mater:

    2011 – Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, диплом бакалавр з управління персоналом та економіка праці, м. Харків, Україна.

    2003 – Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України, диплом кандидата педагогічних наук, м. Київ, Україна (спеціальність 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки»), м. Київ, Україна.

    1991 – Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди., диплом за спеціальністю «Образотворче мистецтво, креслення, художня праця», учитель образотворчого мистецтва, креслення та художньої праці, м. Харків, Україна.

    1983 – Харківський інститут будівництва і архітектури, диплом за спеціальністю «Архітектура», архітектор, м. Харків, Україна.

    Вчене звання та науковий ступінь Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.06 «Теорія та методика управління освітою», доцент
    Посада Доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
    Навчальна робота «Акмеологія та андрагогіка», «Загальна та соціальна психологія», «Аудит та оцінювання управлінської діяльності», «Теорія і практика вищої освіти», «Інноваційні маркетингові комунікації в освіті».
    Наукова діяльність Наукові інтереси: Управління освітою, адаптивне управління соціально-педагогічними системами, розвиток освітнього середовища закладу вищої освіти, управління якістю вищої освіти, забезпечення якості освіти
    Вибрані публікації Загальна кількість науково-методичних праць: більше 125 робіт, серед яких 3 навчальних посібника (1 з грифом МОН), 5 монографій (у співавторстві), більше 30 статей у фахових виданнях з педагогіки, 7 статей у виданнях, що внесені до науко метричних баз даних.

    Основні публікації:

    МОНОГРАФІЇ:

    1.       Полякова Г.А. Розділ VI. Адаптивне управління навчальним процесом у загальноосвітньому комплексі / Єльникова Г. В. Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи: Колективна монографія / Г. В. Єльникова, Т.А. Борова, О. М. Касьянова, Г. А. Полякова та ін. / За заг. ред. Г. В. Єльникової. – Чернівці: Технодрук, 2009. – С. 400-492.

    2.       Полякова Г.А. Розділ. 3.1. Викладач у структурі керівної вертикалі стратегічного управління розвитком навчального закладу / Управлінські компетенції викладача вищої школи : колективна монографія / редкол. : В.П. Андрущенко, Г.О. Нестеренко, Є.О. Ємельяненко та ін. – К. : Аграр Медіо Груп, 2015. – С. 251 – 278.

    3.       Полякова Г.А. Розділ. Формування та розвиток освітнього середовища вищого навчального закладу в контексті євроінтеграційних процесів / Spatial aspects of socio-economic systems’ development: the economy, education and health care. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2015. pp.300. Р.Р. 169–176.

    4.       Полякова Г.А. Розділ Адаптивне управління розвитком вищого навчального закладу в умовах трансформації системи освіти в Україні / Адаптивне управління розвитком професійної світи: Колективна монографія. Г.В. Єльникова, О.О. Загіка, Г.Ю. Кравченко, І.С. Лапшина, Г.І. Лукьяненко, В.Е. Лунячек, Г.А. Полякова, В.С. Ульянова. – Павлоград: ІМА-прес, 2016. – С. 92-111.

    5.       Полякова Г.А. Розділ. Формування та розвиток освітнього середовища вищого навчального закладу в контексті євроінтеграційних процесів / Spatial aspects of socio-economic systems’ development: the economy, education and health care. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2015; ISBN 978-83-62683-63-5 (Paper), Р.Р. 169–176.

    НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ:

    1.  Дороніна М.С. Навчальний посібник у схемах і таблицях з соціальної психології / М.С. Дороніна, І.В. Жданова, Г.А. Полякова, В.В.Тютлікова. – Харків: Вид. ХНЕУ. – 2009.- 128 с.

    2. Полякова Г.А. Педагогіка: навчальний посібник / Г.А. Полякова, Т.А. Борова. – Харків : ВД: «ІНЖЕК», 2011. – 374 с. (гриф МОН).

    3. Літня школа на базі вищого навчального закладу : навчально-методичний посібник / Г. А. Полякова, О.Г. Зима, Ю.Ю. Лола та ін.; за заг. ред. канд. пед. наук, доцента Полякової Г.А. – Х. : ХНЕУ ім. C. Кузнеця, 2015. – 168 с.

    СТАТТІ:

    1.       Полякова Г.А. Концептуальні основи та технологія формування системи внутрішнього забезпечення якості у закладі вищої освіти [Електронний ресурс] // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. – 2018. – Випуск 5(9). – Режим доступу : https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/73

    2.       Полякова Г. А. Оцінка якості освітньої програми на основі кваліметричного підходу у закладі вищої освіти / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2018. – № 10 (84). – С. 131-145. DOI 10.24139/2312-5993/2018.10/131-14

    3.       Полякова Г.А. Розвиток середовищного підходу у вищій освіті в умовах глобальних змін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 4 (78). – С. 186-199. DOI 10.24139/2312-5993/2018.04/186-199

    4.       Полякова Г.А. Соціально-психологічні дослідження освітнього середовища закладу вищої освіти в контексті забезпечення якості / Наукові записки. Серія Педагогічні науки. – 2018. – Випуск 161 (2018). – С. 141 – 147.

    5.       Poliakova G. Marketing-Monitoring аnd Social-Psychological Research іn Management Of Development оf the Educational Environment оf the Higher Education Institution // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2017. – № 6 (70). – С. 117-130. DOI 10.26697/9789669726094.2017.131.

    6.       Polyakova, G. (2017). Environmental, marketing-monitoring and stakeholder approaches to institutional quality assurance in higher education. In M. Koperska & Yu. Melnyk (Eds.), Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation (pp. 131-139). Warsaw: ANAGRAM; Kharkiv: KRPOCH. doi:10.26697/9789669726094.2017.131

    Інша професійна діяльність Керівник відділу забезпечення якості освіти та інноваційного розвитку Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця.

    Участь у міжнародних наукових проектах:

    1. Науковий консультант підгрупи у проекті Світового банку над підпроектом «Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності педагогічних працівників» за субкомпонентами 1.2. «Підвищення кваліфікації вчителів», 1.3. «Підготовка керівників шкіл у галузі управлінської діяльності», 3.1. «Планування політики та управління».

    2. Проект з удосконалення університетського управління Університетської агенції франкофонії (AUF) «Accompagnement des universités dans leurs demarches internes d’assurances qualité (UniQua)».

    3. Проект Британської ради «Атестація середніх навчальних закладів».

    Участь у держбюджетних науково-дослідних проектах:

    1. Науковий керівник держбюджетної прикладної науково-дослідної роботи «Формування системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому навчальному закладі» (2017-2018 р.р.).

    2. Відповідальний виконавець держбюджетної прикладної науково-дослідної роботи «Планування, моніторинг, самооцінка діяльності та розвитку вищого навчального закладу» (2015-2016 р.р.).

    2. Виконавець держбюджетного фундаментального дослідження «Управління формуванням і розвитком професійної компетентності фахівців економічних спеціальностей в умовах неперервної освіти» (2011-2014 р.р).

    Член редакційної колегії українського фахового видання:

    1. «Адаптивне управління: теорія і практика». Електронне науково-фахове видання, яке включено до переліку електронних наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук (наказ Міністерства освіти і науки України № 693 від 10.05.2017 р.).

    Контакти, додаткова інформація просп. Науки 9-А, м. Харків, Україна, 61166

    гол. корпус, кімн.215

    Тел.+38(057)702-18-35 (дод. 3-59)

    E-mail: osvita.hneu@hneu.net

    ORCID: ID 0000-0003-3199-3810

    Researcher ID: B-5392-2019

    Scopus Author ID:

    Google Schоlar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=3enKqUMAAAAJ&hl