Інтернет-маркетинг
Пререквізити (базові знання, необхідні для успішного опанування компетентностями): |
Базові знання з економічної теорії, cвітового господарства та міжнародних економічних відносин, основ маркетингу та менеджменту |
Компетентність, що забезпечує |
Вивчення майнора забезпечує формування знань і навичок у використанні інтернет-технологій на підприємствах, а також економічного оцінювання ефективності їхнього використання |
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
Викладання дисципліни спрямоване на засвоєння основних принципів організації інтернет-підтримки просування продуктів підприємств; набуття навичок у самостійному аналізі та плануванні маркетингової діяльності, ураховуючи можливості інтернет-технологій і глобальні тенденції економічного розвитку. “Інтернет маркетинг” – навчальна дисципліна, що вивчає сучасні інтернет-технології та можливості їхнього використання на підприємствах із метою підвищення їхнього іміджу та конкурентоспроможності. Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:
Вивчення курсу базується на відповідному рівні загальних знань та навичок, які отримані при засвоєнні студентами загальнонаукових, гуманітарних та спеціальних дисциплін. |
Трудомісткість |
5 кредитів, 150 годин, залік |