| Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): | 
| Базові знання з філософії, українська мова (за професійним спрямуванням). | 
| Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) | 
| Навчальна дисципліна «Етика бізнесу» буде корисна майбутнім маркетологам, менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та створювати власний бізнес.
Найскладніші етичні проблеми в діловій культурі будь-якого народу виникають з усвідомленням моралі як сфери самостійного вибору. У процесі розвитку підприємництва утворюються етичні аспекти ділових відносин. Етика бізнесу є наукою про "належнє", вона регламентує те, як повинна поступати людина, формуючи моральні норми і принципи у ділових стосунках.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту: 
 	розрізняти поняття формального та неформального спілкування та  каналів розпізнавання людей;володіти основними методами  мовної культури ділової розмови;здійснювати вибір мето¬дичного інструментарію для підготовки виступу та його проведення;здійснювати вибір коректних  невербальні засобів  спілкування;вміти визначати важливість тих чи інших складових іміджу. | 
| Мета та основні задачі дисципліни | 
| Метою викладання даної навчальної дисципліни є засвоєння у слухачів мовної культури та мовного етикету, техніки ділового спілкування, невербальних засобів спілкування та іміджу ділової людини.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: 
 	придбання знань про психологічні та етичних особистісних якостях учасників ділового спілкування;придбання знань про моральні вимоги до взаємин ділових людей (бізнесменів, підприємців, керівників і керованих);придбання знань про сучасні технологічні вимоги до основних форм ділового спілкування - бесід і переговорів, службових нарад, ділове листування;придбання знань про моральних принципи, норми і правила етикету. |