• МАГ-МАЙНОР Управління проектно-орієнтованими організаціями

    «Управління проектно-орієнтованими організаціями»

    Розвиток менеджменту як науки та мистецтва управління за останнє сторіччя характеризується високим рівнем динамізму та призвів до виникнення принципово нових форм управління організаціями, серед яких однією з найактуальніших є проектна. Виникнувши як окрема форма організації управління, проектний менеджмент поступово привів до виникнення організацій, які безпосередньо зорієнтовані на реалізацію проектів у відповідних сферах діяльності. Одним із найпопулярніших прикладів таких сфер є розробка програмного забезпечення. Відповідно для успішного функціонування та подальшого розвитку таким підприємствам необхідно мати та реалізовувати власну концепцію управління, яка і знаходиться в основі дисципліни – «Управління проектно-орієнтованими організаціями». Навчальна дисципліна «Управління проектно-орієнтованими організаціями» складається з таких змістових модулів: науково-теоретичні засади управління проектно-орієнтованими організаціями, , управління процесами планування проектної діяльності, прикладні аспекти управління проектно-орієнтованими організаціями.

    Мета та основні задачі дисципліни:

    Метою викладання навчальної дисципліни «Управління проектно-орієнтованими організаціями» є формування знань і навичок щодо особливостей управлінської діяльності в проектно-орієнтованих організаціях.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Управління проектно-орієнтованими організаціями» є засвоєння основних принципів ініціації проекту, його структуризації, економічного обґрунтування доцільності реалізації, оволодіння навичками планування та виконання проектних дій у сферах інтеграції проектів, управління змістом, термінам, вартістю, якістю, людськими ресурсами, комунікаціями, ризиками і закупівлями.

    Компетентності, що забезпечує вивчення дисципліни:

    У результаті вивчення дисципліни «Управління проектно-орієнтованими організаціями» у студентів формуються наступні компетентності:

    • здатність визначати інструменти планування змісту, часу, вартості, якості, ризику, закупівель проекту.
    • здатність визначати параметри і проблематику проекту, структуру та функції зацікавлених осіб проекту, очікувані результати проектної діяльності;
    • здатність формувати, вибирати та оцінювати проектні альтернативи;
    • здатність розробляти й обґрунтувати концепцію проекту, план управління змістом проекту,
    • вміння формувати ієрархічну структуру робіт, складати перелік робіт і встановлювати технологічні зв’язки між ними;
    • здатність розраховувати тривалість виконання робіт, на основі мережевого графіку складати календарний графік проекту;
    • вміння будувати діаграму причинно-наслідкових зв’язків, розробляти план управління ризиками та визначати джерела потенційних ризиків;
    • здатність планувати реалізацію проекту, підбирати для цього ефективну «команду» управління проектом.

    Базові знання, які необхідні для успішного опанування компетентностями:

    Знання основ мікроекономіки, економіки підприємства, менеджменту, економічного аналізу, статистики, економетрики, оптимізаційних методів та моделей.