МАГ-МАЙНОР Персональний брендінг та управління діловим іміджем
Персональний брендінг та управління діловим іміджем
| Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями): |
| Базові знання за рівнем середньої освіти |
| Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги) |
Навчальна дисципліна «Персональний брендінг та управління діловим іміджем» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, маркетологам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.
В наш час підприємець, який не планує і не підтримує свій імідж, не може стати ефективним. Знання правил побудови персонального брендінгу, принципів як службової, так і професійної етики дадуть підприємцю платформу для ефективної взаємодії з оточуючими, кінцевою метою якої є збільшення фінансової віддачі, та розвитку партнерських відносин. Таким чином, знання, вміння та навички в стратегічній побудові могутнього іміджу – це ключ до фінансової свободи.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
|
| Мета та основні задачі дисципліни |
Метою дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо персонального брендінгу та управління діловим іміджем з метою підвищення ефективності їх взаємодії з зовнішнім середовищем та досягнення фінансової свободи.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
|
| Компетентність, що забезпечує |
| Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності створювати та просувати персональний бренд та управляти діловим іміджем |
| Трудомісткість |
| 5 кредитів, 40 аудиторних годин, 1 залік, 4 форми поточного контролю. |