• МАГ-МАЙНОР Маркетинг та реклама (поведінковий підход)

    Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)

    Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
    Базові знання з основ економіки, менеджменту, маркетингу.
     Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):
    Навчальна дисципліна «Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, маркетологам.

    Сучасний маркетинг та реклама мають дуже тісний зв’язок з поведінкою споживача: адже як інакше знайти «чарівний ключ» до його лояльності без розуміння самого цього споживача.

    Споживач є основним учасником маркетингової діяльності, тільки, якщо йому цікаво, для нього вигідно і корисно, він може проявити лояльне ставлення до товару компанії. Хто наш споживач – «інноватор» або «консерватор», «гедоніст» або «прагматик» можна визначити тільки за результатами досліджень його поведінки. Це є основою вибору стратегії і тактики маркетингу, формулювання привабливої ідеї рекламної кампанії.

    В дисципліні «Маркетинг і реклама (поведінковий підхід)» представлені основи впливу різних маркетингових інструментів: ціни, стимулювання збуту, персональних продажів та ін. на поведінку споживачів, при цьому значна увага приділяється рекламі, як важливому інструменту впливу на споживача.

    Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:

    • використовувати основи поведінки споживачів в маркетинговій діяльності;
    • приймати рішення щодо інструментів маркетингу з врахуванням їх психологічної складової;
    • вимірювати вплив реклами на споживача;
    • створювати рекламне повідомлення, враховуючи психологічний вплив його змісту та оформлення;
    • використовувати інструменти маркетингу, дотримуючись етичних норм.
     Мета та основні задачі дисципліни:
    Метою вивчення дисципліни «Маркетинг та реклама (поведінковий підхід)» є  є формування у студентів компетентності щодо визначення впливу маркетингу та реклами на поведінку цільової аудиторії та формування практичних навичок застосування різних прийомів впливу на поведінку споживачів в процесі використання відповідних маркетингових інструментів.

    Для досягнення мети поставлені такі завдання:

    • оволодіння знаннями щодо основ поведінки споживачів, застосування інструментів маркетингу,
    • здобуття навичок створення рекламного повідомлення в розрізі формальних та змістовних аспектів.
    Компетентністьщо забезпечує:
    Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності приймати обґрунтовані маркетингові рішення з врахуванням психологічного впливу на поведінку споживачів кожного з інструментів маркетингу.
    Трудомісткість
    5 кредитів, 150 годин, залік