Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
Вивчення дисципліни «Маркетинг інновацій» базується на знаннях таких дисциплін, як «Менеджмент», «Маркетинг», «Економіка і фінанси підприємства», MS Office (Word, Excel).
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):
Навчальна дисципліна «Маркетинг інновацій» буде корисна майбутнім IT-фахівцям, менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом, мати власний бізнес з урахуванням його інноваційної спрямованості.
В сучасному світі, спроможність швидко адаптуватись до умов міжнародної конкуренції є найважливішим чинником успішного та стійкого розвитку як підприємств, так і країни в цілому, що можливо тільки за умови розуміння постійно зростаючої ролі інновацій. Таким чином, обґрунтоване управління інноваціями на основі аналізу маркетингових можливостей підприємств дає можливість підвищити їх конкурентоспроможність, збільшити прибуток та гідно представляти на потенційних та реальних ринках інноваційної продукції та технологій.
Вивчення цієї дисципліни дасть можливість студенту:
Мета та основні задачі дисципліни:
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо використання методів розробки маркетингу інновацій, набуття практичних навичок щодо просування інновацій на ринок у реальному та віртуальному просторі (інформаційних, соціальних мережах).
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
Компетентність, що забезпечує:
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців компетентностей щодо використання методів маркетингу інновацій у реальному та віртуальному просторі за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій для забезпечення зростання вартості бренду та підвищення іміджу підприємств.
Трудомісткість:
5 кредитів, 150 годин, залік.