Пререквізити: (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
Для успішного опанування компетентностями необхідні базові знання з таких дисциплін, як: «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Економіка підприємства», «Менеджмент», «Соціологія», «Управління персоналом».
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги):
Навчальна дисципліна буде корисною для студентів усіх форм навчання.
Корпоративна культура – це сукупність ідей, корпоративних цінностей і норм поведінки, властивих тільки даній організації (підприємству) і формуються в ході спільної діяльності для досягнення загальних цілей. Тому формування корпоративної культури є важливою складовою існування та розвитку сучасної організації (підприємства).
У рамках даної дисципліни розглядаються: сутність і основні елементи корпоративної культури; функції, моделі і типи корпоративної культури; відмінні особливості корпоративної культури різних країн світу; корпоративну поведінку та мотивацію працівників; роль керівника в побудові організаційної культури. Щодо корпоративних медіа, то від час занять розглядаються основні корпоративні медіа та особливості розробки фірмового стилю організації (підприємства).
Вивчення навчальної дисципліни надає можливість студенту:
Мета та основні задачі дисципліни:
Мета: формування компетентностей, які базуються на узагальненні сучасної практики застосування комунікаційних важелів при створенні та розвитку корпоративної культури засобами медіа для підвищення якості трудової діяльності та покращенню матеріального та духовного рівнів працівників
Завдання:
Компетентність, що забезпечує:
Вміння розробляти і застосовувати основні корпоративні медіа та вміння створювати фірмовий стиль організації (підприємства) для формування і розвитку корпоративної культури
Трудомісткість:
5 кредитів, 150 годин, залік.
Презентація дисципліни «Корпоративна культура та корпоративні медіа»