Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
Базові знання з інформатики (Word).
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
Навчальна дисципліна «Дизайн фірмового стилю» буде корисна майбутнім спеціалістам з менеджменту, маркетингу, реклами, PR.
Ось цей – креативний та агресивний, той – старомодний та витончений, а ось той – затишний та комфортний. Майже так споживачі відчувають магазини й торгівельні центри, кафе й ресторани, підприємства й установи, з якими мають справу. Сьогодні на ринку, фактично, конкурують не компанії, не їхні товари, а їхні іміджі.
На формування іміджу компаній впливають багато факторів. І один з найважливіших – це візуальний образ компанії, який створюється засобами графічного дизайну.
Цей образ формується з багатьох речей: логотип, колірна гама, шрифти, композиція рекламних зображень, верстка веб-сайту та презентацій… Створений індивідуальний образ дозволяє покупцеві виділити компанію на загальному тлі, запам’ятати її. І цей образ треба створювати грамотно – на основі знання принципів графічної композиції та дизайну.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
Мета та основні задачі дисципліни:
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей з управління процесом розробки елементів графічного фірмового стилю компанії та дизайну корпоративних видань на основі знання принципів художньої композиції та графічного дизайну.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
Компетентність, що забезпечує:
Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатність управління процесом розробки елементів графічного фірмового стилю компанії та дизайну корпоративних видань задля формування корпоративного іміджу.
Трудомісткість:
5 кредитів, 150 годин, залік.