• Дизайн фірмового стилю

    Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):

    Базові знання з інформатики (Word).

    Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)

    Навчальна дисципліна «Дизайн фірмового стилю» буде корисна майбутнім спеціалістам з менеджменту, маркетингу, реклами, PR.

    Ось цей – креативний та агресивний, той – старомодний та витончений, а ось той – затишний та комфортний. Майже так споживачі відчувають магазини й торгівельні центри, кафе й ресторани, підприємства й установи, з якими мають справу. Сьогодні на ринку, фактично, конкурують не компанії, не їхні товари, а їхні іміджі.

    На формування іміджу компаній впливають багато факторів. І один з найважливіших – це візуальний образ компанії, який створюється засобами графічного дизайну.

    Цей образ формується з багатьох речей: логотип, колірна гама, шрифти, композиція рекламних зображень, верстка веб-сайту та презентацій… Створений індивідуальний образ дозволяє покупцеві виділити компанію на загальному тлі, запам’ятати її. І цей образ треба створювати грамотно – на основі знання принципів графічної композиції та дизайну.

    Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:

    • формулювати вимоги до елементів графічного фірмового стилю (логотип, слоган, фірмові кольори, фірмові шрифти, …);
    • оформляти технічне завдання на розробку графічного дизайну;
    • розробляти елементи графічного фірмового стилю;
    • обирати види корпоративних видань задля формування заданого корпоративного іміджу (календар, листівка, журнал, газета, книга, презентація, блог, сайт, …);
    • формулювати вимоги до дизайну корпоративних видань.

    Мета та основні задачі дисципліни:

    Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів  компетентностей з управління процесом розробки елементів графічного фірмового стилю компанії та дизайну корпоративних видань на основі знання принципів художньої композиції та графічного дизайну.

    Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

    • формування знань щодо принципів, прийомів та засобів графічної композиції;
    • формування компетентностей щодо створення графічних композицій засобами Adobe Photoshop;
    • формування компетентностей щодо розробки елементів графічного фірмового стилю компанії;
    • формування компетентностей щодо формулювання вимог до дизайну корпоративних видань.

    Компетентністьщо забезпечує:

    Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатність управління процесом розробки елементів графічного фірмового стилю компанії та дизайну корпоративних видань задля формування корпоративного іміджу.

    Трудомісткість:

    5 кредитів, 150 годин, залік.