• Відділ маркетингу та корпоративних комунікацій

    Рік заснування – 2013
    61166, м. Харків, пр-т Науки, 9-А
    ХНЕУ ім. С. Кузнеця, Науково-бібліотечний корпус, ауд.128, 129
    Тел. +38 (057) 702-09-96

     

    Метою відділу маркетингу та корпоративних комунікацій є побудова зовнішніх та внутрішніх корпоративних комунікацій для ефективної презентації університету на ринку освітніх та наукових послуг.

    Основні напрямки діяльності:

    1. Побудова зовнішніх комунікацій – із ЗМІ, офіційними органами влади (public affairs), освітянською та науковою спільнотою, абітурієнтами та їх батьками, підприємствами (офіційні та неофіційні контакти).
    2. Побудова внутрішніх комунікацій – між підрозділами ХНЕУ ім. С. Кузнеця.
    3. Організація та проведення соціально-психологічних та маркетингових досліджень ринку освітніх та наукових послуг.
    4. Планування та реалізація рекламних та PR-кампаній університету.
    5. Наповнення офіційного сайту.
    6. Створення, зберігання еталону brand-book та контроль за його дотриманням.
    7. Випуск (контроль за випуском) у світ усіх рекламних та PR-продуктів університету (візування).
    8. Побудова корпоративної культури, підтримка певних її традицій та трансформація у разі необхідності.
    9. Планування фінансових витрат на рекламні та PR-кампанії, контроль за їх використанням.
    10. Ведення документообігу з контрагентами – підрядниками рекламних, PR-кампаній та заходів.

    Рекомендації з написання новин та анонсів для розміщення на офіційному сайті ХНЕУ ім. С. Кузнеця

    Як написати новину