Найменування навчальної дисципліни
згідно з навчальним планом
|
Інформація про наявність (“+”, “-” або немає потреби)
|
|||||
робочої програми та навчального контенту
|
методичних рекомендацій для практичних (семінарських) занять
|
методичних рекомендацій та
завдань для лабораторних робіт
|
методичних рекомендацій та
завдань для самостійної роботи студентів
|
питань, задач, завдань або кейсів для поточного та підсумкового контролю
|
завдань для комплексної контрольної роботи
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИЩОЇ ОСВІТИ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|
МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|
ДИДАКТИЧНІ СИСТЕМИ ТА ПЕДПГОГІЧНІТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|
ПЕДАГОГІЧНА ТА ПРОФЕСІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|
УПРАВЛІННЯ ОСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|
ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСАЛТІНГ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ШКОЛІ
|
+
|
+
|
–
|
+
|
+
|
+
|