• Вдале закінчення навчального року для студентів спецільності «Економіка підприємства»

    31 травня 2018 відбувся публічний захист междисциплінарних комплексних курсових робіт студентів 3-го курсу спеціальності «Економіки підприємства».

    До захисту було представлено наукові дослідження, що охоплюють надзвичайно актуальні напрями «Енергоефективність як властивість еколого-соціально-економічних систем» та «Оцінка та стратегія розвитку ресторанного господарства» під керівництвом проф. М.В. Афанасьєва.
    «Дослідження, проведені в межах комплексних курсових робіт, встановили якісно новий рівень для студентів 3-го курсу не тільки спеціальності, але й всього університету » – відзначили присутні на заході.
    Так, кращою, комісією одноголосно було визначено, междисциплінарну курсову роботу студентки Липської Анастасії на тему: «Порівняльний аналіз ефективності сучасних технологій теплової енергогенерації». Робота містила аналіз енергетичної галузі в цілому, характеристику інноваційних технологій теплової енергогенерації, а також прикладні економіко-математичні методи оцінки ефективності джерел теплової енергогенерації.
    Доповідь за результатами дослідження Тищенко Ярослава за темою «Формування та реалізація стратегії вітчизняних підприємств в умовах обмежених природних ресурсів», викликала найбільш активну дискусію, так як містила глибокий аналіз проблем пов՚язаних з енергетикою та екологією, що, без сумнівів, стосувались кожного з присутніх.
    В процесі підготовки своєї курсової роботи за темою «Розробка маркетингової стратегії просування біоетанолу на АЗС з метою підвищення енергоефективності України в умовах обмежених природних ресурсів» студенткою Рибалко Наталією, було проведене маркетингове дослідження сприйняття споживачами вітчизняного ринку світових тенденцій в сфері енергоефективності.
    Друга частина заходу розпочалась дуже несподівано – з рекламного відео, створеного студентами, за плечами яких є досвід, щодо складання бізнес-планів для ресторанного бізнесу.
    Цікавою і креативною була доповідь студента Клименко Олександра за результатами польових та кабінетних досліджень за темою «Управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарства». Олександр поділився із присутніми секретами «маркетингових пасток» ресторанів, прийомами нейромаркетингу, якими можна «спіймати на гачок» клієнта, а також секретами складання успішного меню.
    Думбрава Ольга виконала курсову роботу на тему «Бенчмаркінг у сфері управління ресторанним бізнесом», в межах якої було проведено ряд соціологічних опитувань, а також подано практичні рекомендації щодо застосування кейтерінгу на практиці підприємств ресторанного господарства.
    Тема «Фінансово-економічна безпека в ресторанному бізнесі» є надзвичайно актуальною в динамічних умовах, якими характеризується зовнішнє середовище вітчизняних підприємств. Саме цим аспектам було приділено увагу в курсовій роботі Рибчинської Кристини. Студенткою було охарактеризовано особливості фінансово-економічної безпеки ресторанного бізнесу, розроблено систему збалансованих показників для підприємства ресторанного господарства та подано ряд рекомендацій, щодо забезпечення  його фінансово-економічної безпеки.
    «Це було дуже не легко, але, безперечно, того варте!» – поділилися після захисту захоплені та радісні студенти. – Ми дуже вдячні науковому керівнику та всім присутнім. З нетерпінням, очікуємо  підкорення нових вершин».
    • 14.06.2018

  • Архіви