Тема: RETAIL 4.0 Як змінився споживач?
Час: 11 лютого, 11:00
Спікер: Анастасія Панчук, кандидат економічних наук, доцент, завідувачка кафедри економіки підприємства та організації бізнесу ХНЕУ ім. С. Кузнеця
- 15+ років вивчає маркетинг
- 3+ роки викладає курс «Транзитивна економіка» в Університеті Фрідріх- Александр м. Нюрнберг, Німеччина
- 5+ років консультує виконавців та приймає участь в організації заходів щодо презентацій практико-орієнтованих проектів, бізнес- планів та планів маркетингу
- має сертифікати Warton Business School, Copenhagen Business School, University of Meryland
Ми рекомендуємо приєднатись, якщо Ви:
- Власник або управляючий бізнесом
- Починаючий або досвідчений маркетолог
- Прагнете бути в тренді та розуміти як співпрацювати із споживачами
- Зацікавлені у нових знаннях та прагнете розвитку!
Питання, які розглянемо:
- Як Індустрія 4.0 вплинула на маркетинг та ритейл
2. Результати досліджень щодо:
- Зміни каналів здійснення купівлі товарів за категоріями
- Намірів купівлі за категоріями товарів
- Структури витрат українців у 2020 році
- Чинників, за якими виникає почуття невпевненості споживачів
- Ключові чинники набуття та втрати лояльності споживачів в ритейлі
4. Елементи, що формують споживчу цінність в ритейлі
5. Комплексний підхід до управління лояльністю споживачів
Реєстрація: www.forms.gle/GHCeFtxMLzdm3dd39
Посилання на трансляцію: www.us02web.zoom.us/j/81860232660?pwd=N0hzY1dmSWlsZ282dG0zc0w4STg3QT09
Ідентифікатор конференції: 818 6023 2660
Код доступу: 059825