• Креативний менеджмент

           Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
           Базові знання з менеджменту, управління персоналом, соціології,  економіки підприємства,  основи наукових досліджень.
           Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
           Навчальна дисципліна «Ефективне управління персоналом» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, у тому числі фахівцям з управління персоналом, а також тим, хто планує працювати з людьми, збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.
           Творчість все більш активно проникає з сфери мистецтва в інші сфери людської діяльності. Сфера управління не є винятком. Стандартні підходи до управління вичерпали свої резерви підвищення ефективності діяльності підприємства, тому майбутнє за технологіями креативними. Креативний менеджмент розширює діапазон бачення проблем розвитку і проектування варіантів їх вирішення. Що, як не це, повинне бути головним в діяльності сучасного менеджера і забезпечувати йому та підприємству успіх у жорсткій конкурентній боротьбі, при несподіваних змінах економічної кон’юнктури в процесах прискорення технологічного прогресу і ущільнення часу, ускладнення соціально-психологічної структури сучасної людини, в умовах кардинальної зміни способу життя під впливом урбанізації, інформаційного  вибуху, технічних засобів різного призначення.
           Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
    • використовувати сучасні методи формування команди;
    • володіти інструментарієм прийняття управлінських рішень, що передбачає необхідність врахування внутрішнього потенціалу фахівця;
    • здійснювати контроль виконання та професійно використовувати методи стимулюючої оцінки результатів творчої діяльності;
    • інформаційно та документально забезпечувати процес креативного менеджменту;
    • застосовувати методики активізації мислення та генерації нових знань;
    • адаптувати традиційні методи управління підприємством до вимог креативної організації;
    • визначати внутрішні бар’єри, яки перешкоджають проявленню творчого потенціалу людини;
    • застосовувати методи та евристичні прийоми активізації творчого мислення;
    • складати схеми прийняття рішень в інноваційному процесі;
    • формувати загальну модель створення команди;
    • оцінити результати творчої діяльності організації;
    • визначити типи мислення за типологічною методикою Майерс-Брігс;
    • застосовувати методи управління креативністю.
           Мета та основні задачі дисципліни
           Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування інноваційного мислення, оволодіння інструментарієм творчого підходу до вирішення інноваційних задач, набуття знань і навичок в області розвитку креативного середовища і створення креативної організації.
           Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: набуття комплексних знань щодо вибору нових форм і засобів управління знаннями в інноваційній сфері при створенні ефективної та гнучкої системи управління інноваційними процесами.
           Компетентністьщо забезпечує
           Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності управляти творчим потенціалом працівників з урахуванням особливостей розвитку зовнішнього та внутрішнього середовища організації, а також інформаційно та документально супроводжувати цей процес.
           Трудомісткість
           5 кредитів, 150 годин, залік