• Етика, психологія та навички ділового спілкування

           Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
           Базові знання в галузі економіки та психології.
           Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
           Навчальна дисципліна «Етика психологія та навички ділового спілкування» буде корисна майбутнім економістам, маркетологам, менеджерам, фінансистам, та взагалі всім тим, хто прагне  займатися підприємництвом та мати власний бізнес, або ефективно працювати в організації.
           Дана навчальна дисципліна розглядає теоретичні знання i практичні навички щодо порядку організації та проведення ділових зустрічей, проходження інтерв’ю при працевлаштуванні, ділового спілкування в робочій атмосфері, написанні  ділової кореспонденції та ведення ділової документації.
           Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
    • організувати та провести ділову зустріч;
    • підговитися та пройти співбесіду при працевлаштуванні;
    • провести самопрезентацію;
    • визначати соціальні та психологічні характеристики кандидатів при проведенні інтерв’ю;
    • вміти написати діловий лист різного змістовного характеру;
    • розробити власне резюме для працевлаштування;
    • розробити власний план організації ділового дня.
           Мета та основні задачі дисципліни
           Метою дисципліни є формування компетентностей щодо формування навичок вибору партнерів та ведення ділових переговорів з ними для заключення  взаємовигідних угод.
           Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
    • вивчення основних принципів формування бізнес-комунікації на основі знань психології;
    • ознайомлення студентів з основними категоріями ділової етики, проблемами, що перешкоджають  взаємовигідному спілкуванню;
    • придбання теоретичних знань i практичних навичок щодо аналізу та планування діяльності при виборі ділових партнерів та ведення ділових переговорів;
    • засвоєння основ договірних відносин, ведення переговорів в умовах інформаційних технологій;
    • застосування на практиці знань щодо працевлаштування та ведення переговорів;
    • розгляд питань створення ефективної команди та підбору персоналу в процесі проведення співбесіди;
    • опанування засобів ділового спілкування і соціально відповідального прийняття рішень
           Компетентністьщо забезпечує
           Вивчення дисципліни забезпечує формування у фахівців здатності до проведення ділових переговорів, ведення ділової документації, працевлаштування.
           Трудомісткість
           5 кредитів, 40 аудиторних годин, 1 залік, 2 форми поточного контролю.