Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця)

Змiст
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Оверія-Туризм

«Оверія-Туризм»

 
Наразі постійно зростає кількість туристичних компаній, що використовують програмний комплекс «Оверія-Туризм» в своїй діяльності, з'явилася необхідність у фахівцях, здатних грамотно і ефективно використовувати засоби автоматизації бізнес-процесів у роботі.

Згідно постанови Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-456 від 09.06.2011 р. «Про впровадження програмного комплексу «Оверія-Туризм», сьогодні одним з пріоритетних напрямків в діяльності компанії «Оверія» є активна співпраця з навчальними закладами України з використання програмного продукту «Оверія-Туризм» в навчальному процесі.
Компанією «Оверія» у співпраці з Харківським національним економічним університетом розроблено та затверджено Міністерством освіти і науки Україні навчальний методичний посібник по роботі в програмному комплексі «Оверія-Туризм», який рекомендовано для використання викладачами та студентами туристичних спеціальностей, з метою збагачення навчального матеріалу IT-технологіями і для виконання лабораторних, курсових та дипломних робіт на базі програмного комплексу «Оверія-Туризм».
 
 
Програмний комплекс «Оверія-Туризм» представляє собою модульне рішення для автоматизації роботи туристичних компаній.
  • Дозволяє збирати воєдино і працювати з базами клієнтів і партнерів.
  • Вести замовлення всередині програми.
  • Одним натисканням формувати і роздруковувати клієнтські рахунки до сплати, чеки-замовлення і договори, що вже містять всі дані про туриста і обраної ним послуги.
  • Вводити і контролювати платежі, як клієнтські так і партнерські. При цьому всі документи, замовлення, сплати формуються в бази і зберігаються в програмі, що дозволяє швидко отримувати будь-яку необхідну Вам інформацію, в будь-якому аналітичному розрізі й обсязі.

Програма дозволяє при необхідності розмежовувати доступ співробітників до різних баз. Менеджери можуть бачити лише частину програми із замовленнями і клієнтами. Бухгалтер контролювати фінансовий блок, який включає не тільки рахунки клієнтів і партнерів, але і дозволяє вести внутрішні витрати фірми, аж до зарплат співробітників. Керівник отримувати з аналітичного блоку в кілька натискань масу звітів по роботі компанії: від продуктивності роботи менеджера за період, що цікавить, фінансових надходжень, заборгованостей по рахунках, до статистики найбільш затребуваних туристичних напрямків.
У програмі маса можливостей для комфортної роботи, необхідної для вірного і динамічного розвитку.
  1. У модулі Адміністрування адміністратор системи може керувати налаштуваннями системи та правами користувачів (тобто налаштовувати для кожного співробітника, в залежності від внутрішньої політики компанії, свій рівень доступу до розділів і можливостями системи, необхідними для його роботи).
  2. У модулі Довідники надана вся довідкова інформація, необхідна для повноцінної роботи туристичної компанії. Інформація, занесена в довідники один раз, використовується в подальшому при роботі всіх інших функціональних розділів програмного комплексу.
  3. Модуль Фінанси дозволяє швидко оцінити фінансовий стан компанії. Не будучи бухгалтерською, програма надає гнучку можливість контролювати і враховувати рух грошових потоків компанії.
  4. Модуль Туризм - основний модуль для роботи менеджерів з туризму, з можливостями повністю вести тури або продавати окремі послуги. Також в цьому модулі є розширені можливості, що дозволяють складати прайси компанії, формувати операторські спецпропозиції, керувати бронюванням місць у готелях.
  5. Модуль Квитки призначений для роботи менеджерів з продажу квитків. Дозволяє повністю контролювати наявність квитків і оформляти їх продаж.
  6. Модуль Чартерні рейси призначений для ведення чартерних рейсів, формування та перегляду розкладу чартерів.
  7. У модулі Звіти, за допомогою ефективної системи аналізу різних показників за обрані періоди, керівник отримує оперативну та актуальну інформацію про діяльність.
  8. Модуль Органайзер допоможе створити власну E-mail розсилку. А також нагадає про дні народження клієнтів і допоможе вести повну історію спілкування з клієнтами та партнерами.
  9. Модуль on-line або онлайн-продаж туристичних послуг online-технологія, новий канал реалізації туристичного продукту, що підвищує престиж, конкурентоздатність і рентабельність компанії.
Кiлькiсть переглядів: 4751