Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця)

Змiст
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Дошка оголошень

Дошка оголошень

 

Увага!
 
18.09.2017 р. у ауд. А 3 (новий корпус) відбудеться зустріч ректора з аспірантами, які вступили до аспірантури у 2017 році, їхніми науковими керівниками, гарантами освітньо-наукових програм.

Аспірантам з’явитися о 13:00 год., взяти з собою паспорт та ідентифікаційний код.

Явка ОБОВ’ЯЗКОВА.
 
Увага!
 
 
Аудиторні  заняття для аспірантів 1-го і 2-го року підготовки (2016 р. та  2017  р. вступу) розпочинаються з 18.09.2017 р. Розклад занять для аспірантів доступний за посиланням http://services.hneu.edu.ua:8081/schedule/selection.jsf. (Необхідно обрати факультет Аспірантура, спеціальність та курс).
 
 
Увага!
 
 
 
Шановні аспіранти 1-го року підготовки (вступ 2017 р.)! Хто потребує поселення в гуртожитку необхідно до 15.09.2017 р. звернутися до відділу аспірантури і докторантури!
 
 
 
Увага!
 
 
12 вересня 2017 року о 14:00 у ХНЕУ ім. С. Кузнеця в ауд. А-3 нового корпусу відбудеться круглий стіл за участю асистента професора, кандидата наук Нюрберського університету Катерини Хонхордіної з питань особливостей освіти (в тому числі на третьому освітньо-науковому рівні, PhD) у Німеччині. Запрошуються всі бажаючі аспіранти 2-4 курсів. Про свою участь необхідно попередити відділ аспірантури і докторантури в понеділок до 14:00.
 
 
 
 
Наказ № 1133-С Про зарахування аспірантів
Наказ № 1134-С Про нарахування стипендії
 
Увага!
 
З 04.09.2017 року по 06.09.2017 р. для аспірантів 1-го року підготовки (вступу 2017 року) будуть проведені презентації дисциплін вільного вибору з циклу професійної наукової підготовки на 1 рік навчання згідно графіку. Явка обов'язкова.

Графік презентацій дисциплін вільного вибору
з циклу професійної наукової підготовки для аспірантів 1-го року підготовки (вступ 2017 року) навчання
 
№ семестру
Назва дисциплін
Кафедра
Дата
011 Науки про освіту
1
Моніторинг у системі освіти
СЕП – 1400
4.09.2017
402_БК
2
Тенденції та доктрини розвитку вищої освіти
СЕП – 1430
2
Тайм-менеджмент
ПІФ – 1500
1
Комунікації в освітній діяльності
ІП – 1530
051 Економіка (1 частина)
2
Методи та моделі кількісної економіки
СЕП – 1430
4.09.2017
502_БК
1
Аналіз соціально-економічних даних
ВМ – 1500
2
Інституціональний механізм світогосподарських зв'язків
МЕ – 1530
2
Демографія
УП – 1600
2
Економетрика та моделювання динамічних процесів
ЕК – 1630
071 Облік і оподаткування (1 частина)
2
Інформаційно-технологічна підтримка бізнес-процесів підприємства в умовах реформування системи обліку
БО – 1400
4.09.2017
602_БК
1
Податковий менеджмент
ОП – 1430
072 Фінанси, банківська справа та страхування
1
Інструментарій фінансової стабілізації
ФН –  1430
4.09.2017
708_БК
2
Моделювання фінансових ринків
УФП  – 1500
2
Теоретичні й прагматичні проблеми розвитку страхування
УФП  – 1530
1
Глобальна фінансова архітектоніка
ФН –  1600
073 Менеджмент
1
Управління інноваційним розвитком
ЕОПДП  – 1400
5.09.2017
402_БК
1
Інноваційні технології в логістиці
ЕОПДП –  1430
2
Управління економічною безпекою
ЕА –  1500
2
Крос-культурний менеджмент
МБ  – 1530
281 Публічне управління та адміністрування (1 частина)
2
Комунікативний менеджмент в публічному адмініструванні
ПА  – 1500
5.09.2017
502_БК
2
Управління людськими ресурсами в публічному адмініструванні
ПА  – 1530
075 Маркетинг
1
Ділові переговори в маркетингу
ЕМ –  1400
5.09.2017
602_БК
1
Психологічні аспекти маркетингу і реклами
ЕМ  – 1430
2
Маркетинг-менеджмент у сфері послуг
ЕМ  – 1500
2
Маркетинг-менеджмент на ринку товарів
ЕМ  – 1530
 
 
051 Економіка (2 частина)
ПЕ – 930
6.09.2017
402_БК
1
Економічна компаративістика тільки 051
 
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
071 Облік і оподаткування (2 частина)
281 Публічне управління та адміністрування (2 частина)
1
Сучасні економічні теорії + 281, 076, 071, 051
ПЕ – 1000
1
Історія економічних теорій та концепцій тільки 281, 076, 071
ПЕ – 1030
2
Аналіз даних та багатовимірна статистика + 071
СЕП – 1100
2
Бізнес-моделювання в підприємницькій діяльності + 071
СЕП – 1130
122 Комп’ютерні науки
1
Програмне забезпечення систем захисту інформації
ІС  – 1000
6.09.2017
502_БК
2
Системи підтримки прийняття рішень
ІС  – 1030
1
Теорія та проектування розподілених інформаційних систем
ІС  – 1100
2
Методології розроблення сучасних веб-ресурсів та сервісів
ІС –  1130
242 Туризм
1
Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки
ТУ –  1000
6.09.2017
602_БК
1
Економічна безпека комунікаційного менеджменту
ТУ –  1030
2
Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг
ТУ  – 1100
2
Проектний менеджмент
ТУ  – 1130
 
 
Результати вступного іспиту зі спеціальності
 
Спеціальність
ПІБ аспіранта
Результат вступного іспиту зі спеціальності (макс.100 балів)
011
Чехратова Олена Андріївна
90
Марчук Аліса Андріївна
90
051
Ходаківська Марина Юріївна
86
Кайдаш Оксана Віталіївна
87
Гончарова Катерина Ігорівна
84
Кріпкий Андрій Юрійович
80
Жмурко Тетяна Олексіївна
81
071
Коптєва Ольга Вікторівна
87
072
Плескун Інна Володимирівна
93
Вейц Олександр Ігорович
87
073
Мельник Антон Олегович
96
Омаров Ельвін Шахін огли
92
Зубко Дар'я Олександрівна
98
075
Мамедова Ельза Рза кизи
88
076
Шеянова Юліана Дмитрівна
92
122
Циганенко Олексій Сергійович
92
Смерчинський Дмитро Геннадійович
92
242
Пудровська Марина Михайлівна
90
Вовк Катерина Михайлівна
90
Кравченко Владислав Валерійович
90
Екоуагхе Маттхнаі (іноз.)
85
281
Зілінська Аліна Сергіївна
90
 
Результати іспиту з іноземної мови
 
Спеціальність
ПІБ аспіранта
Результат вступного іспиту з іноземної мови, або Сертифікат тестів TOEFL, International English Language Testing Sytem, Cambridge English Language Assessment (макс.100 балів)
011
Чехратова Олена Андріївна
100
Марчук Аліса Андріївна
100
051
Ходаківська Марина Юріївна
83
Кайдаш Оксана Віталіївна
67
Гончарова Катерина Ігорівна
62
Кріпкий Андрій Юрійович
68
Жмурко Тетяна Олексіївна
65
071
Коптєва Ольга Вікторівна
95
072
Плескун Інна Володимирівна
90
Вейц Олександр Ігорович
80
073
Мельник Антон Олегович
68
Омаров Ельвін Шахін огли
100
Зубко Дар'я Олександрівна
69
075
Мамедова Ельза Рза кизи
64
076
Шеянова Юліана Дмитрівна
86
122
Циганенко Олексій Сергійович
70
Смерчинський Дмитро Геннадійович
68
242
Пудровська Марина Михайлівна
67
Вовк Катерина Михайлівна
66
Кравченко Владислав Валерійович
65
Екоуагхе Маттхнаі (іноз.)
87
281
Зілінська Аліна Сергіївна
64
 
Співбесіда (додаткове вступне випробування)
 
Згідно з Правилами прийому до аспірантури ХНЕУ ім. С. Кузнеця у 2017 році вступникам до аспірантури з іншої галузі знань, ніж та, що зазначена в їхньому дипломі магістра (спеціаліста) призначається додаткове випробування у вигляді співбесіди з головою та членами предметної комісії, що відбувається на основі презентації анотації наукового докторського проекту, в якому мають бути висвітлені наукові та дослідницькі досягнення й пропозиції вступника щодо подальшого ходу дисертаційного дослідження.

Анотація має бути представлена у друкованому вигляді обсягом 5-10 тис. знаків.

Зміст анотації:
1) титульний аркуш
2) виклад основного матеріалу (5-10 тис. знаків)
3) перелік літератури

Анотація надається членам предметної комісії на початку співбесіди. Співбесіда з членами предметної комісії (додаткове вступне випробування) відбудеться 28.08.2017 р. о 09.00 год. на відповідних кафедрах.
 
Увага!
 
Консультація з питань вступного іспиту до аспірантури з іноземної мови відбудеться 22 серпня 2017 року о 10.00 год. у аудиторії 402 (бібліотечний корпус).

Консультація з питань вступного іспиту до аспірантури за спеціальністю відбудеться 28 серпня 2017 року о 14.00 год. (051 Економіка – аудиторія 402 (бібліотечного корпусу), решта – на відповідних кафедрах).

Вступні іспити для конкурсного відбору осіб, які вступають на підготовку до аспірантури ХНЕУ ім. С. Кузнеця (на очну і заочну форму навчання) для здобуття ступеня доктора філософії відбудуться:
 
 
Дата
Час
Аудиторія
Іспит з іноземної мови
28 серпня 2017
10.00
709 (бібліотечний корпус)
Іспит зі спеціальності:
31 серпня 2017
15.00
11 (корп. 2)
011 Освітні, педагогічні науки
051 Економіка
13 (корп. 2)
071 Облік і оподаткування
15 (корп. 2)
072 Фінанси, банківська справа та страхування
19 (корп. 2)
073 Менеджмент
22 (корп. 2)
075 Маркетинг
30 (корп. 2)
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
31 (корп. 2)
122 Комп’ютерні науки
32 (корп. 2)
242 Туризм
33 (корп. 2)
281 Публічне управління та адміністрування
23 (корп. 2)
 
Увага!
 
Відкрита пілотна програма World Fisheries University (далі  - WFU) на 2017 рік (ініційована Республікою Корея), яка триватиме 18 місяців на базі Національного університету Пукьонг та передбачає виділення 30 місць для іноземних студентів з країн, що розвиваються.
 
Корейська сторона повністю бере на себе витрати із реалізації програми протягом 10 років, яка охоплює три головних напрямки: аграрна промисловість, управління рибними ресурсами та соціологія.
 
Наразі проводиться добір кандидатів на участь у програмі (інформаційні матеріали у прикріпленому файлі).
 
За додатковою інформацією можна звертатися за координатора проекту MS. Sunny Kwon (+82-51-629-6682, sunnyk@pknu.ac.kr) або знайти на сайті Національного університету Пукьонг (Pukyong National University).
 
Увага!
 
Аспіранти 1-го року підготовки (набору 2016 року) мають звітувати щодо виконання Індивідуального плану роботи за другий семестр  на кафедрі, за якою вони закріплені, з 26.06.2017р. по 01.07.2017р. (Наказ №548-С від 18.05.2017 р.).
 
До  7 липня 2017 року за результатами атестації аспіранти 1-го року підготовки мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
  1. Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів 1-го року підготовки, то формується один витяг з Протоколу, в якому  по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
  2. Заповнений на 1 рік підготовки: 1 та 2 семестр (півріччя) Індивідуальний план роботи аспіранта завірений (планові та фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії (згідно Наказу № 23-С про атестацію аспірантів за 1-й семестр та Наказу № 548-С про атестацію аспірантів за 2-й семестр). Крім цього, аспіранти мають заповнити планові показники на 2 рік підготовки: 1 семестр (півріччя) та завірити їх особистим підписом та підписом наукового керівника.
 
Увага!

Аспіранти 2-го, 3-го та  4 го року підготовки (набору 2013, 2014, 2015 років) мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з. 03.05.2017р. по 20.05.2017р. (Наказ № 358-С про атестацію аспірантів)

До 23 травня 2017 року за результатами атестації аспіранти мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
1. Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів  ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
2. Заповнений за 2016-2017 навчальний рік Індивідуальний план роботи аспіранта за:
  • 1 семестр (півріччя) завірений (планові і фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії (згідно Наказу № 358-С про атестацію аспірантів);
  • 2 семестр (півріччя) заповнені планові показники, завірені особистим підписом аспіранта та підписом наукового керівника.
     
Зверніть увагу на заповнення розділу 5 «Педагогічна практика». Він має містити кількість годин за планом, вид навчального навантаження, курс, групу студентів, для яких проводився відповідний вид педагогічної практики, оцінку завідувача кафедри та його підпис за кожний вид педагогічної практики, виконаний аспірантом. Обов’язковий обсяг педагогічної практики для аспірантів 2, 3 і 4 років підготовки не менше 50 годин на рік.
 
 
«Стипендія від Уряду Словацької Республіки в рамках ODA»
 
Уряд  Словацької Республіки в рамках офіційної допомоги в цілях розвитку надає стипендії громадянам України на навчання в 2017/2018 академічному році у вищих навчальних закладах Словацької Республіки. Останній термін подачі заявок – 30 травня 2017 року. Детальна інформація за посланням.
 
 
 
1 – 2 червня 2017 р. у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця відбудеться щорічна Міжнародна наукова конференція «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця» http://www.skced2017.hneu.edu.ua/.
 
Участь аспірантів усіх курсів ОБОВ’ЯЗКОВА. До 07.04.2017р. необхідно заповнити Реєстраційну форму про участь у конференції http://www.skced2017.hneu.edu.ua/reg/index.html.
 
До 15.04.2017р.потрібно надіслати тези на електронну адресу skced2017@hneu.edu.ua.
 
 
 
 
 
Кандидатські іспити аспірантів 2-го, 3-го та 4-го курсів -  з 17.04.2017 р. по 29.04.2017 р.
 
 
 
Кандидатські іспити обов’язково складають аспіранти:
  • очної форми навчання (з відривом від виробництва) 2-го і 3-го курсу;
  • заочної форми навчання (без відриву від виробництва) 3-го і 4-го курсу.
 
Здача кандидатських іспитів відбудеться з 17.04. 2017 р. по 29.04.2017 р. відповідно до Наказу ректора ХНЕУ ім. С. Кузнеця № 183-С (див. електронну почту кафедри) та за Графіком кандидатських іспитів.
 
Кандидатські іспити із спеціальності приймаються за програмами, що складаються з двох частин: типової програми, затвердженої МОН (див. Програма кандидатського іспиту зі спеціальності  …..) і додаткової програми, що розробляється відповідною кафедрою.
 
Питання до кандидатських іспитів будуть оприлюднені на Дошці оголошень після 17.04.2017 р.
 
Для допуску до складання кандидатських іспитів необхідно подати наступні документи:
1. Заява аспіранта оформлена власноруч та завірена науковим керівником (Заява зразок) – надається аспірантом до відділу аспірантури і докторантури особисто до 01.04.2017 р.
2. Реферат  для складання кандидатського іспиту обсягом від 25 до 50 стор.  (Титульний аркуш Реферат). Список літератури реферату має містити 30–50 джерел, в т. ч. монографій, статей у фахових збірниках та ін., окрім підручників та інтернет-статей сумнівного характеру. Реферат завіряється науковим керівником та надається викладачеві зі спеціальності на перевірку до 27.03.2017 р.
3. Додаткова програма  кандидатського іспиту із спеціальності (20 – 25 питань) (Титульний аркуш Додаткова програма). Додаткова програма повинна включати нові розділи відповідної наукової спеціальності і питання, пов’язані з напрямом досліджень здобувача, а також враховувати останні досягнення у відповідній галузі науки і найновішу наукову літературу. Додаткова програма аспіранта має бути розглянута і затверджена на засіданні кафедри не пізніше 17.03.2017 р. Додаткова програма, підписана аспірантом, науковим керівником і завідувачем кафедри, надається до відділу аспірантури і докторантури до 27.03.2017 р.
4. Витяг з протоколу засідання кафедри (до 17 березня 2017 року) про затвердження додаткової програми. (Витяг з протоколу зразок). Витяг надається до відділу аспірантури і докторантури до 27.03.2017 р.
5. Допуск викладача зі спеціальності до здачі кандидатських іспитів.
 
На час початку кандидатського іспиту при собі обов’язково мати документ, який засвідчує особу – паспорт.
 
 
 
 
 
Заліки аспірантів 2-го курсу - з 10.04.2017р. по 15.04.2017р.
 
Залік з дисципліни «Моделювання соціально-економічних процесів і пакет прикладних програм» для допущених викладачами аспірантів 2-го курсу відбудеться 10 квітня 2017 р. о 10 00 год.
 
Залік з дисципліни «Теорія перекладу науково-економічних текстів» для допущених викладачами аспірантів 2-го курсу (тих, хто не здав у минулому році) відбудеться 14 квітня 2017 р. о 10 00 год.
 
 
 
 
 
 
Повідомлення!
 
Доводимо до відома аспірантів, що з 1 січня 2017 року (згідно з Постановою  КМУ №1050 від 28 грудня 2016 року та Постановою КМУ №32 від 25 січня 2017 року) стипендія складає:
аспірантів = 90% посадового окладу викладача, а саме 4018 грн.;
докторантів = 90% посадового окладу доцента + розмір доплат за наявний науковий ступінь або вчене звання, у разі, коли відповідна освітньо-наукова (наукова) програма за профілем збігається з науковим ступенем або вченим званням докторанта.
 
Нагадуємо, що « … аспіранти мають право на роботу у режимі неповного робочого часу (але не більш як на 0,5 ставки за займаною посадою). При цьому академічна стипендія, призначена відповідно до цього Порядку, виплачується у повному обсязі.» (згідно з Постановою  КМУ №1050 від 28 грудня 2016 року).
 
Увага! Оголошення для аспірантів, які працюють у ХНЕУ ім. С. Кузнеця!
 
До відділу аспірантури і докторантури ви приносите Довідку використання робочого часу і Графіки підписані лише керівником структурного підрозділу, решту віз (а саме, проректора з науково-педагогічної роботи, начальника відділу кадрів та голови профкому) відділ аспірантури і докторантури отримає в загальному порядку.
 
Увага!
 
Аспіранти, які не здали Графіки робочого процесу за:
2 – й семестр 2015 – 2016 н.р.;
1 – й семестр 2016 – 2017 н.р.;
2 – й семестр 2016 – 2017 н.р.
не будуть допущені до аудиторних заняття 2-го семестру.
 
Нижче наведена інформація, необхідна для складання Графіків робочого процесу в залежності від року вступу до аспірантури. ОБОВ’ЯЗКОВО у кожному Графіку вказати термін на який він складений.
 
 
2015 - 2016 н.р.
2016 - 2017 н.р.
1-й семестр
2-й семестр
1-й семестр
2-й семестр
Рік вступу: 2016
 
 
Рік вступу: 2015
Строго в часових рамках:
пн. 08:00 - 10:00, 
      17:30 - 20:00,      
вт. 08:00 - 10:00,
     15:40 -  20:00,
ср. 19:20 - 20:00,
чт. 08:00 - 10:00,  
     15:40 -  20:00,
пт. 08:00 - 10:00,
     15:40 -  20:00,                    
сб. цілий день
Строго в часових рамках:
пн. 08:00 - 15:30,
вт. 08:00 - 17:00,
ср. 08:00 - 17:00,
чт. 08:00 - 13:30,
пт. 08:00 - 17:00,
сб. цілий день
Рік вступу: 2014
Строго в часових рамках:
пн. 08:00 - 17:00,
вт. 08:00 - 17:00,
ср. 08:00 - 15:30,                          чт. 08:00 - 15:30,
пт. 08:00 - 12:00,          
сб. цілий день
 
 

УВАГА!

Повідомляємо, що відповідно до п. 19 Постанови КМУ № 1050 від 28.12.16 «Деякі питання стипендіального забезпечення» «…аспіранти, докторанти мають право на роботу у режимі неповного робочого часу (але не більш як на 0,5 ставки за займаною посадою)».

Отже, ті, хто працюють на 1,0 ставки мають перевестися на 0,5 ставки.

Всі працюючі аспіранти повинні надати до відділу аспірантури та докторантури графік робочого часу до 02.02.17, складений не більше ніж на 0,5 ставки, враховуючи розклад занять, складений на ІІ семестри 2016-2017 н.р. і оприлюднений на сайті. У гафіках робочого часу необхідно вказувати термін, на який складається графік, а саме з 30.01.2017 по 30.06.2017.

 

Кiлькiсть переглядів: 10750