Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця)

Змiст
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Дошка оголошень

Дошка оголошень

 
Увага!
 
Аспіранти 1-го курсу (вступу 2018 року), Вам необхідно:
1) У відповідності до таблиці «Деякі роз’яснення щодо заповнення Індивідуального плану роботи аспіранта» та порадившись з науковим керівником ОЛІВЦЕМ заповнити один екземпляр Індивідуального плану та надати до відділу аспірантури і докторантури для перевірки по 16 жовтня включно.
2) Після  погодження із відділом аспірантури і докторантури заповнити обидва  екземпляри  Індивідуальних планів начисто, підписати власноруч та  у  наукового  керівника  планові показники та надати їх до відділу аспірантури і докторантури до 20 жовтня для зберігання до періоду проведення першої атестації.
 
Обсяги годин за дисциплінами циклу професійної підготовки та вільного вибору
 
Деякі роз'яснення щодо заповнення Індивідуального плану роботи аспіранта
 
Увага!
 
 
Аспіранти  1-го курсу! Виправлені витяги з протоколів засідання кафедр (2 екземпляри) та обґрунтування тем дисертаційних робіт (2 екземпляри) необхідно принести до відділу аспірантури і докторантури до 12:00 год 10.10.2018 р.
 
 
Увага!
 
Аспіранти 1-го курсу! 08.10.2018 р. та 09.10.2018 р. відбудеться засідання комісії по затвердженню тем дисертацій відповідно до наведених графіків. Явка аспірантів обов'язкова, Наукові керівники можуть бути присутні за бажанням. Аспіранти мають з'явитися за 15 хв. до визначеного для них часу.
 
Графік затвердження тем аспірантів 1-го року навчання у вівторок 09.10.2018
 
ПІБ
Час
1
ПОЛЯНСЬКИЙ Владислав Олександрович
14.30-14.40
2
АНДРЮЩЕНКО Тетяна Юріївна
14.40-14.50
3
СОБАКАР Маргарита Вікторівна
14.50-15.00
4
ГРЕСЬ Георгій Олександрович
15.00-15.10
5
ЮЩЕНКО Наталія Вікторівна
15.10-15.20
6
СУЩЕНКО Сергій Станіславович
15.20-15.30
 
Графік затвердження тем аспірантів 1-го року навчання  08.10.18 р.
 
ПІБ
Час
1
ТУТОВА Анастасія Сергіївна
14.30-14.40
2
ПОЛЯНСЬКИЙ Владислав Олександрович
14.40-14.50
3
КАСЕНКОВА Катерина Віталіївна
14.50-15.00
4
КІРІЧЕНКО Ксенія Андріївна
15.00-15.10
5
КРАСНА Аліна Олександрівна
15.10-15.20
6
КОЦЮБА Олена Володимирівна
15.20-15.30
7
МАРКІНА Катерина Ігорівна
15.30-15.40
8
ВОРОНЮК Євгенія Валеріївна
15.40-15.50
9
КОВАЛЬЧУК Кристина Вадимівна
15.50-16.00
10
ГОНЧАРОВА Оксана Миколаївна
16.00-16.10
 
 
Відкритий науково-методологічний семінар для аспірантів та докторантів за темою: «Особливості підготовки до публічного виступу (Як побороти страх публічного виступу?)» відбудеться 05.10.2018 р. о 12-00 в аудиторії 203 (БК) Проводить семінар: завідувач сектору проблем регіонального розвитку та децентралізації відділу макроекономічної політики та регіонального розвитку НДЦ ІПР НАН України, д.е.н., доцент Іванова О.Ю.

 

Графік навчального процесу на 2018-2019 навчальний рік
 
 
Увага!
 
Шановні аспіранти 1-го року навчання (вступу 2018 р.)!

Нагадуємо Вам, що до 05.10.2018 р. необхідно затвердити тему дисертації на засіданні кафедри та надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи: витяг з протоколу засідання кафедри (2 екземпляри) та обґрунтування теми дисертації (6 екземплярів).

Дата і час засідання комісії по затвердженню тем дисертацій аспірантів буде повідомлено пізніше.

Зразок обгрунтування теми дисертації у прикріпленому файлі (Обгрунтування)

Назва та код пріоритетного напряму розвитку науки та техніки у прикріпленому файлі (Пріоритетні тематичні напрями)
 
Увага!

Аспіранти 3-го - 4-го років підготовки з відривом та без відриву від виробництва мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з 17.10.2018 р. по 31.10.2018 р. (Наказ № 1157-С про атестацію аспірантів).

Для проходження атестації аспірантам необхідно надати звіт щодо виконання Індивідуального плану, який зберігається на кафедрі.

До 31 жовтня 2018 року за результатами атестації надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
1) ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів) та ВИТЯГ З РОЗШИРЕНОГО ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ (випускники надають обоє документи).
2) Витяг з протоколу засідання спеціалізованої вченої ради університету про прийняття дисертаційної роботи (для випускників).
3) Заповнений Індивідуальний план роботи аспіранта (2 екземпляри).
Увага!

Аспіранти, які закінчують навчання у жовтні 2018 року (вступу 2014, 2015 років), повідомляємо Вам, що засідання спеціалізованої вченої ради Д 64.055.01, яка розглядає дисертації за спеціальностями 08.00.04 та 08.00.11, відбудеться 25 жовтня (четвер) о 13.00 в ауд.  606 (БК).

Зверніть увагу:
1. Аспірант, який має намір подати документи до спеціалізованої вченої ради Д 64.055.01, повинен не пізніше 20 жовтня 2018 р. принести ученому секретарю (ауд. 605 БК) на вхідний контроль у роздрукованому вигляді дисертацію, автореферат, проект висновку кафедри.
* за зразками всіх документів звертатися в ауд. 605 (БК).
2. Керівник аспіранта разом з аспірантом, який подає документи до спец.ради, мають обов’язково бути присутніми на засіданні 25 жовтня 2018 р.
3.  Консультаційний день ученого секретаря спец.ради Лебідь Олесі Вікторівни – вівторок з 14.00 до 17.00.
 
Увага!
 
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою «Особливості та небезпеки експертного оцінювання в економічних дослідженнях», який відбудеться 28.09.2018 р. о 12.00 в аудиторії 203 (БК).

Проводить семінар: завідувач сектору макроекономічного аналізу та прогнозування відділу макроекономічної політики та регіонального розвитку НДЦ ІПР НАН України, к.е.н., доцент Полякова О.Ю.
 
Увага!
 
Аспіранти усіх курсів та спеціальностей запрошуються на семінар, що буде проводити професор інституту економетрики Варшавського економічного університету (SGH) Добромиль Серва (Dobromil Serwa) з 19 по 22 вересня у ХНЕУ ім. С. Кузнеця. Присутність аспірантів спеціальностей 051 Економіка та 072 Фінанси, банківська справа та страхування обов’язкова.
 
20-21 вересня відбудеться науково-дослідний семінар «Економетричний аналіз і моделювання в економіці і фінансах». Запрошуються студенти 4-5 курсів, аспіранти ХНЕУ ім. С. Кузнеця!
 
Програма семінару передбачає цикл лекцій з дисциплін «Advanced econometrics», «Financial econometrics» за темами:
  • «Threshold regression», «Smooth transition regression» (20 вересня, 3-4 пари, ауд. А4) (лектор – проф. Добромиль Серва);
  • «Markov switching regression models», «Event study analysis in finance» (21 вересня, 2-3 пари, ауд. А7) (лектор – проф. Добромиль Серва);
  • семінар – дискусію для аспірантів щодо економетричних методів наукових досліджень в економіці і фінансах, знайомство з сучасними підходами щодо організації досліджень, публікацій (21 вересня, 4 пара, ауд. А7) (спікер – проф. Добромиль Серва).
 
Відповідальний за організацію семінару підрозділ – кафедра економічної кібернетики.
 
 
 
 
 
Увага!
 
Аспіранти  2016, 2017, 2018 років вступу запрошуються на семінар «Абетка експортера», який відбудеться 13 вересня 2018 року. Деталі за посиланням http://www.hneu.edu.ua/articles/profile/3130

Явка аспірантів 1-го курсу (вступу 2018 р.) ОБОВ’ЯЗКОВА!

 

 
Увага!

10.09.2018 р. (пн) в ауд. А 3 (новий корпус)  0 15.00 відбудеться зустріч Ректора з аспірантами, які вступили до аспірантури у 2018 році, їхніми науковими керівниками, гарантами освітньо-наукових програм.

Аспірантам з’явитися о 14:50 год., взяти з собою паспорт, ідентифікаційний код та трудову книжку.

Явка ОБОВ’ЯЗКОВА.
 
Увага!
 
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою «Ідентифікатори науковця в сучасному науковому просторі», який відбудеться 07.09.2018 р. о 12.00 в аудиторії 311 (БК). Проводить семінар: завідувач сектору промислової політики та інноваційного розвитку відділу промислової політики та енергетичної безпеки Науково-дослідного центру індустріальних проблем розвитку НАН України, д.е.н., доцент Хаустова В. Є.
 
 
 
Увага!
 
Аспіранти 1-го та 2-го року підготовки (набору 2016, 2017 років) мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з. 07.09.2018р. по 14.09.2018р. (Наказ № 802-С про атестацію аспірантів).
 
До 12:00 год 14 вересня 2018 р. за результатами атестації аспіранти мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
1. Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів  ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
2. Заповнений Індивідуальний план роботи аспіранта:
  • за 2017-2018 навчальний рік – 2 семестр (півріччя) завірений (планові і фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії.
  • за 2018-2019 навчальний рік 1 семестр (півріччя) заповнені планові показники, завірені особистим підписом аспіранта та підписом наукового керівника.
 
Після 14:00 год 14 вересня 2018 р. буде сформовано наказ про переведення аспірантів на наступний рік підготовки в аспірантурі або подано клопотання про відрахування аспірантів за невиконання Індивідуального плану без поважних причин (на підставі протоколів кафедр та заповнених Індивідуальних планів аспірантів).
 
Результати вступного іспиту зі спеціальності, який відбувся 30 серпня 2018 р.
 
Гончарова Оксана Миколаївна
90
Кіріченко Ксенія Андріївна
82
Красна Аліна Олександрівна
89
Полянський Владислав Олександрович
87
Сущенко Сергій Станіславович
74
Тутова Анастасія Сергіївна
82
Собакар Маргарита Вікторівна
95
Коцюба Олена Володимирівна
98
Гресь Георгій Олександрович
93
Маркіна Катерина Ігорівна
93
Воронюк Єгенія Валеріївна
90
Комишан Антон Сергійович
90
Касенкова Катерина Віталіївна
88
Ющенко Наталія Вікторівна
90
Ковальчук Кристина Вадимівна
90
 
 
Результати вступного іспиту з іноземної мови, який відбувся 27 серпня 2018 р.  
 
 
Гончарова Оксана Миколаївна
100
Кіріченко Ксенія Андріївна
80
Красна Аліна Олександрівна
78
Полянський Владислав Олександрович
90
Сущенко Сергій Станіславович
60
Тутова Анастасія Сергіївна
90
Собакар Маргарита Вікторівна
95
Коцюба Олена Володимирівна
100
Гресь Георгій Олександрович
100
Маркіна Катерина Ігорівна
75
Воронюк Єгенія Валеріївна
60
Комишан Антон Сергійович
63
Касенкова Катерина Віталіївна
65
Ющенко Наталія Вікторівна
75
Ковальчук Кристина Вадимівна
60

 

 
 
Вступні іспити для конкурсного відбору осіб, які вступають
на підготовку до аспірантури ХНЕУ ім. С. Кузнеця (на очну і заочну форму навчання)
для здобуття ступеня доктора філософії відбудуться:
 
 
Вступний іспит
Дата
Час
Аудиторія
Іспит з іноземної мови
27 серпня 2018
10.00
402 (бібліотечний корпус)
Іспит зі спеціальності:
30 серпня 2018
12.00
 
102 (корп. 1)
011 Освітні, педагогічні науки
051 Економіка
103 (корп. 1)
071 Облік і оподаткування
104 (корп. 1)
072 Фінанси, банківська справа та страхування
110 (корп. 1)
073 Менеджмент
204 (корп. 1)
075 Маркетинг
205 (корп. 1)
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
206 (корп. 1)
122 Комп’ютерні науки
207 (корп. 1)
242 Туризм
208 (корп. 1)
281 Публічне управління та адміністрування
209 (корп. 1)
292 Міжнародні економічні відносини
212 (корп. 1)
 
 
 
 
Консультації з питань вступних іспитів до аспірантури у 2018 році відбудуться:
 
 
 
Консультації
Дата
Час
Аудиторія
Іноземна мова
22 серпня 2018
1000
402 (БК)
011 Освітні, педагогічні науки
22 серпня 2018
1400
на кафедрі педагогіки та іноземної філології 502 (1-й навчальний корпус)
051 Економіка
22 серпня 2018
1400
ауд. 402 (бібліотечний корпус)
071 Облік і оподаткування
22 серпня 2018
1400
на кафедрі бухгалтерського обліку
ауд. 208 (головний навчальний корпус)
072 Фінанси, банківська справа та страхування
22 серпня 2018
1400
на кафедрі банківської справи ауд. Л44
073 Менеджмент
22 серпня 2018
1400
на кафедрі менеджменту та бізнесу ауд. 703 (бібліотечний корпус)
075 Маркетинг
22 серпня 2018
1400
на кафедрі економіки і маркетингу ауд. 413 (1-й навчальний корпус)
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
22 серпня 2018
1400
на кафедрі підприємницької діяльності ауд. 49 (2-й навчальний корпус)
122 Комп’ютерні науки
22 серпня 2018
1400
на кафедрі інформаційних систем ауд. 412 (головний навчальний корпус)
242 Туризм
22 серпня 2018
1400
на кафедрі туризму ауд. 316 (1-й навчальний корпус)
281 Публічне управління та адміністрування
22 серпня 2018
1400
на кафедрі державного управління, публічного адміністрування та регіональної економіки ауд. 402
(1-й навчальний корпус)
292 Міжнародні економічні відносини
22 серпня 2018
1400
на кафедрі міжнародного бізнесу та економічного аналізу ауд. 36 (2-й навчальний корпус)
Додаткове вступне випробування до аспірантури для іноземних громадян з мови навчання
22 серпня 2018
1600
402 (БК)
 
Увага! Аспірантам та докторантам!

Ознайомтеся з проектом змін до наказу МОН від 17.10.2012 №º1112 «Про опублікування результатів дисертацій на здобуття наукових ступенів» затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.10.2012 № 1112 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 2 листопада 2012 р. за № 1851/22163, який знаходиться за посиланням
https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proekt-nakazu-pro-zatverdzhennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-ukrayini-vid-17-zhovtnya-2012-roku-1112

Свої ОБГРУНТОВАНІ та АРГУМЕНТОВАНІ зауваження і пропозиції до цього проекту можна надсилати на адресу відділу аспірантури та докторантури depphd@hneu.edu.ua до 07.05.2018 р., потім вони будуть зібрані та перенаправлені до МОН України.
 
Увага!
 
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених та студентів Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти 27 квітня 2018 року" можна знайти за посиланням.
 
 
Оголошення аспірантам!
 
ТЕРМІНОВО до 20.04.2018! Аспірантам 1, 2 та 3-го курсів:
АСПІРАНТАМ, ЩО ПРАЦЮЮТЬ, ПРИНЕСТИ:
Графік робочого часу за 2 семестр 2017-2018 навчального року (зразок заповнення якого розміщено на сайті http://www.hneu.edu.ua/web/public/moved/hneu/NAUKA/aspiranture/Notice_Board/Графік.jpg). Зверніть увагу на те, що ОБОВ’ЯЗКОВО: робочий час не повинен збігатися з аудиторними заняттями (див. розклад занять аспірантів http://services.hneu.edu.ua:8081/schedule/selection.jsf). Графік обов’язково повинен бути завірений керівником структурного підрозділу (відділі, кафедрі), в якому працює аспірант та керівником організації, де працює аспірант.
 
Завіряти графіки аспірантів, ЯКІ НАДАНІ ВЧАСНО, у керівника відділу кадрів та інших посадових осіб буде відділ аспірантури і докторантури.
 
Довідку про використання робочого часу за основним місцем роботи
 
(зразок заповнення якого розміщено на сайті http://www.hneu.edu.ua/web/public/moved/hneu/NAUKA/aspiranture/Notice_Board/ЗРАЗОК_Довідка.jpg).
 
Підписані графіки робочого часу аспірантів, які працюють, на кожен семестр повинні ОБОВ'ЯЗКОВО зберігатися у відділі аспірантури і докторантури та на кафедрі
 
Увага!
 
Аспіранти 3-го - 4-го років підготовки з відривом та без відриву від виробництва мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з 14.05.2018 р. по 26.05.2018 р. (Наказ № 436-С про атестацію аспірантів).
 
Для проходження атестації аспірантам необхідно надати звіт щодо виконання Індивідуального плану, який зберігається на кафедрі.
 
До 26 травня 2018 року за результатами атестації аспіранти мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
  • Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів  ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
  • Заповнений за 2017-2018 навчальний рік Індивідуальний план роботи аспіранта за:
    • 1 семестр (півріччя) завірений (планові і фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії (згідно Наказу № 436-С про атестацію аспірантів).
    • 2 семестр (півріччя) заповнені планові показники, завірені особистим підписом аспіранта та підписом наукового керівника.
  • Витяг з Протоколу засідання кафедри, щодо розгляду відпрацьованої аспірантом педагогічної практики, в якому зазначено обсяг відпрацьованого педагогічного навантаження та оцінка завідувача кафедри.
 
Зверніть увагу на заповнення розділу 5 «Педагогічна практика». Він має містити кількість годин за планом, вид навчального навантаження, курс, групу студентів, для яких проводився відповідний вид педагогічної практики, оцінку завідувача кафедри та його підпис за кожний вид педагогічної практики, виконаний аспірантом. Обов’язковий обсяг педагогічної практики для аспірантів 3-го - 4-го років підготовки не менше 50 годин на рік.

 

Шановні аспіранти 3-го та 4-го курсів (які не склали раніше кандидатські іспити)!
 
Повідомляємо Вам, що з 24.04.2018 р. по 26.04.2018 р. будуть проведені кандидатські іспити для аспірантів 3-го та 4-го курсів згідно з Наказом ректора  № 384-С від 20.03.2018.
 
Перелік документів, які має надати аспірант для того, щоб отримати допуск до складання кандидатських іспитів:
1) заява (на заяві дату не ставити, зразок додається);
2) реферат (зразок титульного аркушу додається);
3) додаткова програма (зразок титульного аркушу додається);
4) витяг з протоколу засідання кафедри про розгляд додаткової програми аспіранта.
 
Всі ці документи необхідно надати до відділу аспірантури і докторантури до 1600 20.04.2018.
 
Аспіранти, зверніть увагу на те, що:
І. Наукові керівники мають:
1) підписати заяву аспіранта;
2) завірити підписом реферат аспіранта;
3) завірити підписом додаткову програму аспіранта.
ІІ. Завідувачі кафедр мають:
1) завірити підписом додаткову програму аспіранта;
2) розглянути додаткову програму на засіданні кафедри (до 20.03.2018);
3) надати аспіранту витяг з протоколу засідання кафедри про розгляд його додаткової програми.
 
 
Дуже важливо!
 
Шановні аспіранти, не зважаючи на закінчення аудиторних занять у квітні, навчальний семестр триває і закінчується лише 30.06.2018 р. До 30.06.2018 р. Ви маєте займатися науковою діяльністю та не маєте права залишати країну без причин, пов’язаних з науковою діяльністю або академічною мобільністю. Канікулярна відпустка буде надана відповідно до графіку навчального процесу по закінченню ІІ семестру 2017-2018 н. р.
 
 
Шановні аспіранти!
 
Зверніть увагу на те, що оцінки з навчальних дисциплін не будуть виставлені до тих пір, поки не будуть здані до відділу аспірантури і докторантури підсумкові контрольні роботи або індивідуальні завдання з підписом і оцінкою викладача.
 
 
 
 
Увага!
 
 
До 20.02.2018 р. відбувається набір співробітників ХНЕУ ім. С. Кузнеця для проведення ЗНО. Середня оплата 1-го дня участі у проведенні ЗНО – 200 грн. Бажаючі аспіранти мають звернутися в кімнату 131 (БК) до відповідальної особи приймальної комісії Тетяни Володимирівни.
 
 
Дати проведення ЗНО на базі ХНЕУ ім. С. Кузнеця в 2018 році
 
Дата
Назва ЗНО
24 березня 2018 року
Пробне ЗНО з української мови та літератури
24 травня 2018 року
Українська мова та література
6 червня 2018 року
Історія України
8 червня 2018 року
Географія
11 липня 2018 року
ЗНО з іноземної мови для магістрів
13 липня
ЗНО з фахового випробування для магістрів (для спеціальності «Право»)
 
Час проведення: 8.30 – 15.00
 
Увага!
 
 
Зверніть увагу, що в Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця 27 квітня 2018 року відбудеться Всеукраїнська науково-практична конференція докторантів, молодих учених та студентів «Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти». Детальна інформація у прикріпленому файлі.
 
 
 
 
Аспіранти 1-го року навчання!
 
 
Повідомляємо Вам, що в середу 21.02.1018 р. о 12 00 в аудиторії 402 (БК) відбудуться збори аспірантів. Явка строго  обов’язкова.

 

Увага аспіранти 1-3 курсів!
 
Необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО прийти на: Круглий стіл у четвер (15.02.2018 р.) о 10.00, ауд. А-4 Нового корпусу «Можливості платформи Web of Science для науковця».

Увага!
 
Відкритий науково-методологічний семінар для аспірантів та докторантів за темою: «Концептуальні аспекти наукових досліджень: формулювання та доведення гіпотез» відбудеться 16.02.2018 р. о 13-00 в аудиторії 311 (БК).
 
Проводить семінар: доктор економічних наук, доцент Іванова Ольга Юріївна.
 
Графік презентацій дисциплін вільного вибору
з циклу професійної наукової підготовки для аспірантів 1-го року підготовки (вступ 2017 року) навчання, які заплановані на 2 семестр 2018-2019 н.р.
 
Назва дисциплін
Кафедра
Дата
011 Науки про освіту
Методологія та логіка педагогічних досліджень
ІП – 1600
12.02.2018
402_БК
Педагогічний дизайн
ПІФ – 1630
051 Економіка
Міжнародні конкурентні стратегії і моделі економічного розвитку
МЕ – 1200
14.02.2018
701_БК
Моделі та методи прийняття рішень в економіці
ЕК – 1230
Людський розвиток
Ек. та соц. науки – 1300
071 Облік і оподаткування
Аудиторська оцінка безперервності діяльності підприємства
БО – 1200
13.02.2018
505_БК
Організація управлінського обліку в системі менеджменту підприємства
БО – 1230
Теоретико-методичне забезпечення контролю якості аудиту
КА – 1300
072 Фінанси, банківська справа та страхування
Механізм функціонування сучасних банківських систем
БС –  1200
13.02.2018
602_БК
Інструменти грошово-кредитного регулювання економіки
БС –  1230
073 Менеджмент
Стратегії менеджменту
МБ – 1200
14.02.2018
402_БК
Моделювання соціально-економічних процесів в менеджменті
СЕП – 1230
281 Публічне управління та адміністрування
Методологія управління проектами в публічному адмініструванні
ПА –  1200
14.02.2018
502_БК
Методологічні підходи застосування електронного врядування в публічному управлінні
ПА  – 1230
075 Маркетинг
Маркетинг-менеджмент у сфері банківських послуг
ЕМ –  1200
14.02.2018
505_БК
Маркетинг у сфері рекламних послуг
ЕМ  – 1230
076 Підприємництво, торгівля та  біржова діяльність
Креативний менеджмент в підприємництві
ПД –  1600
12.02.2018
502_БК
Управління фінансовими ресурсами в підприємницькій діяльності
ПД –  1630
242 Туризм
Державна політика в галузі туризму в умовах глобалізації
ТУ –  1200
15.02.2018
505_БК
Європейські економічні студії
ТУ –  1230
 
Графік презентацій дисциплін вільного вибору
з циклу професійної наукової підготовки для аспірантів 2-го року підготовки (вступ 2016 року) навчання, які заплановані на 2 семестр 2018-2019 н.р.
 
Назва дисциплін
Кафедра
Дата
011 Науки про освіту
Системний підхід в управлінні освітою
ІС+ЕК – 1400
13.02.2018
402_БК
Лідерство в освітній діяльності
ПІФ – 1430
051 Економіка
Інноваційний розвиток підприємства
ЕОПДП – 1400
14.02.2018
701_БК
Управління ефективністю підприємства
ЕП – 1430
Інтелектуальні методи обробки соціально-економічної інформації
СЕП – 1500
071 Облік і оподаткування
Організація і методи оцінки бізнесу
ЕОПДП – 1430
13.02.2018
101_БК
Оцінка ефективності підприємства
ПД – 1500
072 Фінанси, банківська справа та страхування
Сучасні технології управління фінансами банку
БС –  1400
13.02.2018
505_БК
Оптимізація ризиків банківської діяльності
БС –  1430
073 Менеджмент
Управління розвитком
КСІТ –  1200
13.02.2018
402_БК
Менеджмент персоналу
Екон та соц. науки  – 1230
074 Публічне управління та адміністрування
Національні моделі менеджменту та кросскультурна взаємодія в умовах глобалізації
МЕ – 1200
15.02.2018
502_БК
Компаративний аналіз інституційного устрою соціально-економічних моделей країн світу
МЕ – 1230
075 Маркетинг
Інноваційні технології в маркетингу
ЕМ – 1400
12.02.2018
402_БК
Сучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях
ЕМ – 1430
Сучасні маркетингові дослідження
ЕМ – 1500
076 Підприємництво, торгівля та  біржова діяльність
Поведінкова економіка
ЕП – 1430
13.02.2018
502_БК
Управління венчурним бізнесом
ПД  – 1500
 
Увага!
 
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою «Взаємозв’язок теоретичних та практичних проблем дослідження», який відбудеться 02.02.2018 р. о 13.00 в аудиторії 311 (БК). Проводить семінар: доктор економічних наук, доцент Губарєва Ірина Олегівна.
 
 
 
До уваги аспірантів 1 та 2 курсів!
 
Для створення електронного кабінету аспіранта до 02.02.2018 року ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно прислати у електронному вигляді фотокартку 3х4 до відділу аспірантури та докторантури.
 
Увага аспіранти!

ОБОВ’ЯЗКОВО! ОБОВ’ЯЗКОВО! ОБОВ’ЯЗКОВО! Необхідно надати тези доповіді для участі в міжнародній науковій конференції «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця», яка відбудеться 31 травня – 01 червня 2018 року. Тези необхідно надати ВСІМ аспірантам (включаючи заочників та іноземців).

З питаннями щодо здачі тез, їх оплати та вимог до оформлення звертатися до відповідального на кафедрі або деканаті.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
 
З 1 січня 2018 року встановлена наступна плата за проживання в гуртожитку за одне ліжко-місце, для аспірантів, що навчаються за денною формою навчання у розмірі:
 
 
Увага!
 
19.01.2018 р. о 13-00 в аудиторії 311 (БК) відбудеться відкритий науково-методологічний семінар для аспірантів та докторантів за темою: «Методи пошуку інформації в електронних джерелах, особливості роботи з міжнародними базами даних та проектів». Проводить семінар: доктор економічних наук, професор Матюшенко Ігор Юрійович
 
 
Зверність увагу!
 
Зміни в графіку іспитів на 2017-2018 навчальний рік 1 (осінній семестр)*
 
 
Увага!
 
 
Закінчення 1 семестру 2017-2018 навчального року:
Залікова сесія з 18.12.2017 р. по 23.12.2017 р.
Екзаменаційна сесія з 22.01.2018 р. по 27.01.2018 р.
Графік іспитів* буде відображатися у загальному розкладі університету. Зверніть увагу у розкладі 1 іспит – це консультація, 2 – іспит.
Атестація аспірантів 1-го і 2-го курсів (вступу 2016 і 2017 років): відбудеться з 29.01.2018 р. по 03.02.2018 р.
 
!!! До заліків та іспитів будуть не допущені ті аспіранти очної форми навчання, які не надали до відділу аспірантури і докторантури копії трудових книжок, графіки робочого часу та довідки про використання робочого часу та індивідуальні плани!!!
 
Увага !

Необхідно обов'язково з'явитися 09.12.2017 р. о 11:00 год. в аудитурію L-14 для проведення пробного ЗНО таким аспірантам:

 
  • Айорінде Міхаель Баміделі
  • Баркова Катерина Олександрівна
  • Лосева Ольга Геннадіївна
  • Сєрікова Анастасія Андріївна
  • Новіков Дмитро Федорович
  • Погосян Луїза Оганесівна
  • Баликов Олексій Георгійович
  • Гомон Марина Володимирівна
  • Паляничка Євген Миколайович
  • Федорищева Олена Андріївна
 
Оголошення аспірантам!
 
ТЕРМІНОВО до 01.12.2017! Аспірантам 1, 2 та 3-го курсів:
1. Принести трудові книжки та їх копії у відділ аспірантури і докторантури усім аспірантам, крім тих, які працюють у ХНЕУ ім. С. Кузнеця.
2. Аспірантам, що працюють, принести:
Графік робочого часу за 1 семестр 2017-2018 навчального року (зразок заповнення якого розміщено на сайті http://www.hneu.edu.ua/web/public/moved/hneu/NAUKA/aspiranture/Notice_Board/ЗРАЗОК_Графік.jpg). Зверніть увагу на те, що ОБОВ’ЯЗКОВО: робочий час не повинен збігатися з аудиторними заняттями (див. розклад занять аспірантів http://services.hneu.edu.ua:8081/schedule/selection.jsf). Графік обов’язково повинен бути завірений керівником структурного підрозділу (відділі, кафедрі), в якому працює аспірант та керівником організації, де працює аспірант. Завіряти графіки у керівника відділу кадрів та інших посадових осіб буде відділ аспірантури і докторантури.
 
Бланк: «Графік робочого часу» у прикріпленому файлі.
 
Дуже важливо!
Аспіранти 2-3 року підготовки!
 
28 листопада о 14:00 год. в аудиторії А 5 відбудеться семінар-тренінг по роботі з міжнародними наукометричними базами Web of Science та Scopus. Явка аспірантів 2-3 років підготовки ОБОВ’ЯЗКОВА, навіть для тих аспірантів, у яких за розкладом має бути 4-та пара у вівторок. Всі викладачі попереджені, 5-та пара відбудеться згідно розкладу.
 
Після семінару відбудеться серія вебінарів:
 
Дата
Тема вебінару
Реєстрація
28.11.2017 р. о 16:15 год.
Пошук і аналіз наукової літератури в Web of Science. 
29.11.2017 р. о 16:15 год.
Підбір та аналіз наукових видань для публікації власних досліджень. 
30.11.2017 р. о 16:15 год.
ResearcherID  та EndNote – генеруємо публікаційні звіти з радістю. 
 
Для перегляду вебінарів необхідно зареєструватися. Аспіранти, які беруть участь у вебінарах НЕ ЗВІЛЬНЯЮТЬСЯ від аудиторних занять.
 
Шановні аспіранти!
 
Пропонуємо Вам взяти участь у конкурс на отримання стипендії для проходження наукового стажування аспірантами та докторантами університетів членів УАФ в рамках програми Ежена Іонеску. Тривалість стажування від 3-х до 5-ти місяців. Останній термін подачі документів – 14 січня 2018 р. Більш детальна інформація у прикріпленому файлі.
 
Увага!
 
ІНФОРМАЦІЯ для аспірантів 1-го року навчання (щодо заповнення індивідуального плану роботи аспіранта).
 
 
.
 

Увага!
 
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою "Рекомендації щодо складання наукових текстів, формування списку першоджерел, етика цитування", який відбудеться 24.11.2017 р. о 14.00 в аудиторії 311 (БК). Проводить семінар: завідувач сектору промислової політики та інноваційного розвитку відділу промислової політики та енергетичної безпеки Науково-дослідного центру індустріальних проблем розвитку НАН України, д.е.н., доцент Хаустова Вікторія Євгенівна.
 
 
 
Увага!

 
Аспірантам необхідно подати статті до 4-го випуску збірника наукових праць «Управління розвитком». Статті приймаються до 27 листопада 2017 р.
 
 

 

 
Інститут економіки СERGЕ-EI (м. Прага, Чехія) запрошує студентів подати заявку на здобуття ступеня PhD з економіки та магістра програми прикладної економіки. Більш детальна інформація у прикріпленому файлі.
 
 
 
 
Графік чергування на «пробному ЗНО»
 
Аспіранти 2 року навчання
 
ПІБ
Дата чергування
Посада
1
АЙОРІНДЕ Міхаель Баміделі
11.11.2017
Ст. інструктор
2
БОЖКО Катерина Олександрівна
11.11.2017
Ст. інструктор
3
ГОМОН Марина Володимирівна
11.11.2017
Ст. інструктор
4
ДЕМ’ЯНЕНКО Аліна Анатоліївна
25.11.2017
Ст. інструктор
5
СЄРІКОВА  Анастасія Андріївна
11.11.2017
Ст. інструктор
6
ЛОСЕВА Ольга Геннадіївна
25.11.2017
Ст. інструктор
7
МОСУМОВА Айнура Кярам кизи
25.11.2017
Ст. інструктор
8
НОВІКОВ Дмитро Федорович
25.11.2017
Ст. інструктор
9
ПОГОСЯН Луїза Оганесівна
-
Ст. інструктор
10
ПОГРІБНЯК Дарина Сергіївна
25.11.2017
Ст. інструктор
11
ФЕДОРИЩЕВА Олена Андріївна
11.11.2017
Ст. інструктор
12
ХВОСТІКОВ Андрій Ігорович
11.11.2017
Ст. інструктор
13
ПРИЙМАК Ігор Вікторович
25.11.2017
Ст. інструктор
 
Аспіранти 3 року навчання
 
ПІБ
Дата проведення
Посада
1
БАЛИКОВ Олексій Георгійович
25.11.2017
Ст. інструктор
2
БОЖКО Микола Володимирович
25.11.2017
Ст. інструктор
3
ЗОЛОТУХІН Євгеній Вікторович
11.11.2017
Ст. інструктор
4
КОЛІСНИК  Віта Юріївна
25.11.2017
Ст. інструктор
5
НІМКОВИЧ Андрій Ігорович
25.11.2017
Ст. інструктор
6
ПАЛЯНИЧКА Євген Миколайович
25.11.2017
Ст. інструктор
7
СОЛОВЙОВА Карина Сергіївна
11.11.2017
Ст. інструктор
8
ЧЕРЕДНИК Анна Олегівна
25.11.2017
Ст. інструктор
 
Увага!
 
 
 
З метою формування бази університету щодо володіння студентами, аспірантами, докторантами та викладачами іноземними мовами всім аспірантам 1- 4 курсів необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО пройти анкетування за посиланням https://goo.gl/forms/KaBHQMSImR2H2emM2 до 03.11.2017 р..
 
 
 
Увага!
 
 
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою "Наукова новизна результатів дослідження", який відбудеться 03.11.2017 р. о 14.00 в аудиторії 311 (БК). Проводить семінар: заступник директора з наукової роботи Науково-дослідного центру індустріальних проблем розвитку НАН України, д.е.н., професор Іванов Юрій Борисович.
 
 
Увага!
 
 
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у відкритому науково-методологічному семінарі для аспірантів та докторантів за темою «Вибір мети, завдань та предметної області дослідження», який відбудеться 20.10.2017 р. о 14.00 в аудиторії 311 (БК). Проводить семінар: головний науковий співробітник Науково-дослідного центру індустріальних проблем розвитку НАН України, д.е.н., професор Дороніна Майя Степанівна.
 
 
Шановні аспіранти!

Повідомляємо, що 17 жовтня о 15-00 в ауд 311 НБК відбудеться презентація стипендіальних програм DAAD (Німецької служби академічних обмінів). Презентацію проводить лектор ДААД Седрік Райхель.

Запрошуються усі охочі, хто хоче пройти курс німецької мови, вчитися в магістратурі на німецькою або англійською мовами провести дослідження в Німеччині.

Інформація на сайті ХНЕУ ім. С.Кузнеця http://www.hneu.edu.ua/articles/profile/2564
 
Шановні аспіранти 1-го року навчання (вступу 2017 р.)!
 
Надсилаємо Вам графік затвердження тем. Зверніть увагу, що необхідно прийти на 15-20 хв. раніше призначеного часу. Слід доповідати обґрунтування теми коротко, чітко та лаконічно,  оскільки на кожного аспіранта відводиться лише 10 хв., включаючи відповіді на запитання комісії.
 
10.10.17
 
ПІБ
Спеціальність
Час
1.
ЯРОШ Юлія Олегівна
08.00.08
1000
2.
ГОНЧАРОВА Катерина Ігорівна
051
1010
3.
КАЙДАШ Оксана Віталіївна
051
1020
4.
КРІПКИЙ Андрій Юрійович
051
1030
5.
ХОДАКІВСЬКА Марина Юріївна
051
1040
6.
ПЛЕСКУН Інна Володимирівна
072
1050
7.
ВЕЙЦ Олександр Ігорович
072
1100
8.
ВОВК Катерина Михайлівна
242
1110
9.
КРАВЧЕНКО Владислав Валерійович
242
1120
10.
ПУДРОВСЬКА Марина Михайлівна
242
1130
11.
ЕКОУАГХЕ Маттхнаі
242
1140
12.
ЖМУРКО Тетяна Олексіївна
051
1150
13.
МАМЕДОВА Ельза Рза кизи
075
1200
14.
КОПТЄВА Ольга Вікторівна
071
1210
 
11.10.17
 
ПІБ
Спеціальність
Час
1.
ЧЕХРАТОВА Олена Андріївна
011
1000
2.
МАРЧУК Аліса Андріївна
011
1010
3.
МЕЛЬНИК Антон Олегович
073
1020
4.
ОМАРОВ Ельвін Шахін огли
073
1030
5.
ЗУБКО Дар'я Олександрівна
073
1040
6.
ШЕЯНОВА Юліана Дмитрівна
076
1050
7.
СМЕРЧИНСЬКИЙ Дмитро Геннадійович
122
1100
8.
ЦИГАНЕНКО Олексій Сергійович
122
1110
9.
ЗІЛІНСЬКА Аліна Сергіївна
281
1120
10.
ІДРІС Ісраела Олувасейідайо
281
1130
11.
ЕДЕМА Ореофе Ібукунфолу
281
1140
Уточнення тем, які розглядалися
1150 − 1220
 
Шановні аспіранти 1-го року навчання (вступу 2017 р.)!
 
Надсилаємо Вам порядок затвердження тем аспірантів 1-го курсу:
1) До 05.10.2017 р. затвердити тему дисертації на засіданні кафедри та надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи: витяг з протоколу засідання кафедри (2 екземпляри) та обґрунтування теми дисертації (8 екземплярів);
2) 10 та 11 жовтня 2017 р. відбудеться засідання комісії по затвердженню тем дисертацій аспірантів 1-го курсу. Конкретний час повідомимо пізніше;
3) До 12.10.2017 р. надати виправлені (якщо будуть зауваження комісії) протоколи засідання кафедр (у 2 екземплярах) та обґрунтування теми дисертації (в 1 екземплярі) до відділу аспірантури і докторантури.
 
Зразок обгрунтування теми дисертації у прикріпленому файлі.
Назва та код пріоритетного напряму розвитку науки та техніки у прикріпленому файлі.
 
Увага!
 
 
 
 
Заняття у аспірантів 2-го року навчання (2016 року вступу) з дисципліни " Математичні методи, моделі та інформаційні технології у наукових дослідженнях " переносяться з 29.09.2017 року на 06.10.2017 р.
 
 
 
Увага!
 
18.09.2017 р. у ауд. А 3 (новий корпус) відбудеться зустріч ректора з аспірантами, які вступили до аспірантури у 2017 році, їхніми науковими керівниками, гарантами освітньо-наукових програм.

Аспірантам з’явитися о 13:00 год., взяти з собою паспорт та ідентифікаційний код.

Явка ОБОВ’ЯЗКОВА.
 
Увага!
 
 
Аудиторні  заняття для аспірантів 1-го і 2-го року підготовки (2016 р. та  2017  р. вступу) розпочинаються з 18.09.2017 р. Розклад занять для аспірантів доступний за посиланням http://services.hneu.edu.ua:8081/schedule/selection.jsf. (Необхідно обрати факультет Аспірантура, спеціальність та курс).
 
 
Увага!
 
 
 
Шановні аспіранти 1-го року підготовки (вступ 2017 р.)! Хто потребує поселення в гуртожитку необхідно до 15.09.2017 р. звернутися до відділу аспірантури і докторантури!
 
 
 
Увага!
 
 
12 вересня 2017 року о 14:00 у ХНЕУ ім. С. Кузнеця в ауд. А-3 нового корпусу відбудеться круглий стіл за участю асистента професора, кандидата наук Нюрберського університету Катерини Хонхордіної з питань особливостей освіти (в тому числі на третьому освітньо-науковому рівні, PhD) у Німеччині. Запрошуються всі бажаючі аспіранти 2-4 курсів. Про свою участь необхідно попередити відділ аспірантури і докторантури в понеділок до 14:00.
 
 
 
 
Наказ № 1133-С Про зарахування аспірантів
Наказ № 1134-С Про нарахування стипендії
 
Увага!
 
З 04.09.2017 року по 06.09.2017 р. для аспірантів 1-го року підготовки (вступу 2017 року) будуть проведені презентації дисциплін вільного вибору з циклу професійної наукової підготовки на 1 рік навчання згідно графіку. Явка обов'язкова.

Графік презентацій дисциплін вільного вибору
з циклу професійної наукової підготовки для аспірантів 1-го року підготовки (вступ 2017 року) навчання
 
№ семестру
Назва дисциплін
Кафедра
Дата
011 Науки про освіту
1
Моніторинг у системі освіти
СЕП – 1400
4.09.2017
402_БК
2
Тенденції та доктрини розвитку вищої освіти
СЕП – 1430
2
Тайм-менеджмент
ПІФ – 1500
1
Комунікації в освітній діяльності
ІП – 1530
051 Економіка (1 частина)
2
Методи та моделі кількісної економіки
СЕП – 1430
4.09.2017
502_БК
1
Аналіз соціально-економічних даних
ВМ – 1500
2
Інституціональний механізм світогосподарських зв'язків
МЕ – 1530
2
Демографія
УП – 1600
2
Економетрика та моделювання динамічних процесів
ЕК – 1630
071 Облік і оподаткування (1 частина)
2
Інформаційно-технологічна підтримка бізнес-процесів підприємства в умовах реформування системи обліку
БО – 1400
4.09.2017
602_БК
1
Податковий менеджмент
ОП – 1430
072 Фінанси, банківська справа та страхування
1
Інструментарій фінансової стабілізації
ФН –  1430
4.09.2017
708_БК
2
Моделювання фінансових ринків
УФП  – 1500
2
Теоретичні й прагматичні проблеми розвитку страхування
УФП  – 1530
1
Глобальна фінансова архітектоніка
ФН –  1600
073 Менеджмент
1
Управління інноваційним розвитком
ЕОПДП  – 1400
5.09.2017
402_БК
1
Інноваційні технології в логістиці
ЕОПДП –  1430
2
Управління економічною безпекою
ЕА –  1500
2
Крос-культурний менеджмент
МБ  – 1530
281 Публічне управління та адміністрування (1 частина)
2
Комунікативний менеджмент в публічному адмініструванні
ПА  – 1500
5.09.2017
502_БК
2
Управління людськими ресурсами в публічному адмініструванні
ПА  – 1530
075 Маркетинг
1
Ділові переговори в маркетингу
ЕМ –  1400
5.09.2017
602_БК
1
Психологічні аспекти маркетингу і реклами
ЕМ  – 1430
2
Маркетинг-менеджмент у сфері послуг
ЕМ  – 1500
2
Маркетинг-менеджмент на ринку товарів
ЕМ  – 1530
 
 
051 Економіка (2 частина)
ПЕ – 930
6.09.2017
402_БК
1
Економічна компаративістика тільки 051
 
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
071 Облік і оподаткування (2 частина)
281 Публічне управління та адміністрування (2 частина)
1
Сучасні економічні теорії + 281, 076, 071, 051
ПЕ – 1000
1
Історія економічних теорій та концепцій тільки 281, 076, 071
ПЕ – 1030
2
Аналіз даних та багатовимірна статистика + 071
СЕП – 1100
2
Бізнес-моделювання в підприємницькій діяльності + 071
СЕП – 1130
122 Комп’ютерні науки
1
Програмне забезпечення систем захисту інформації
ІС  – 1000
6.09.2017
502_БК
2
Системи підтримки прийняття рішень
ІС  – 1030
1
Теорія та проектування розподілених інформаційних систем
ІС  – 1100
2
Методології розроблення сучасних веб-ресурсів та сервісів
ІС –  1130
242 Туризм
1
Психологія економічної діяльності в умовах інформаційної економіки
ТУ –  1000
6.09.2017
602_БК
1
Економічна безпека комунікаційного менеджменту
ТУ –  1030
2
Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг
ТУ  – 1100
2
Проектний менеджмент
ТУ  – 1130
 
 
 
Співбесіда (додаткове вступне випробування)
 
Згідно з Правилами прийому до аспірантури ХНЕУ ім. С. Кузнеця у 2017 році вступникам до аспірантури з іншої галузі знань, ніж та, що зазначена в їхньому дипломі магістра (спеціаліста) призначається додаткове випробування у вигляді співбесіди з головою та членами предметної комісії, що відбувається на основі презентації анотації наукового докторського проекту, в якому мають бути висвітлені наукові та дослідницькі досягнення й пропозиції вступника щодо подальшого ходу дисертаційного дослідження.

Анотація має бути представлена у друкованому вигляді обсягом 5-10 тис. знаків.

Зміст анотації:
1) титульний аркуш
2) виклад основного матеріалу (5-10 тис. знаків)
3) перелік літератури

Анотація надається членам предметної комісії на початку співбесіди. Співбесіда з членами предметної комісії (додаткове вступне випробування) відбудеться 28.08.2017 р. о 09.00 год. на відповідних кафедрах.
 
Увага!
 
Консультація з питань вступного іспиту до аспірантури з іноземної мови відбудеться 22 серпня 2017 року о 10.00 год. у аудиторії 402 (бібліотечний корпус).

Консультація з питань вступного іспиту до аспірантури за спеціальністю відбудеться 28 серпня 2017 року о 14.00 год. (051 Економіка – аудиторія 402 (бібліотечного корпусу), решта – на відповідних кафедрах).

Вступні іспити для конкурсного відбору осіб, які вступають на підготовку до аспірантури ХНЕУ ім. С. Кузнеця (на очну і заочну форму навчання) для здобуття ступеня доктора філософії відбудуться:
 
 
Дата
Час
Аудиторія
Іспит з іноземної мови
28 серпня 2017
10.00
709 (бібліотечний корпус)
Іспит зі спеціальності:
31 серпня 2017
15.00
11 (корп. 2)
011 Освітні, педагогічні науки
051 Економіка
13 (корп. 2)
071 Облік і оподаткування
15 (корп. 2)
072 Фінанси, банківська справа та страхування
19 (корп. 2)
073 Менеджмент
22 (корп. 2)
075 Маркетинг
30 (корп. 2)
076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
31 (корп. 2)
122 Комп’ютерні науки
32 (корп. 2)
242 Туризм
33 (корп. 2)
281 Публічне управління та адміністрування
23 (корп. 2)
 
Увага!
 
Відкрита пілотна програма World Fisheries University (далі  - WFU) на 2017 рік (ініційована Республікою Корея), яка триватиме 18 місяців на базі Національного університету Пукьонг та передбачає виділення 30 місць для іноземних студентів з країн, що розвиваються.
 
Корейська сторона повністю бере на себе витрати із реалізації програми протягом 10 років, яка охоплює три головних напрямки: аграрна промисловість, управління рибними ресурсами та соціологія.
 
Наразі проводиться добір кандидатів на участь у програмі (інформаційні матеріали у прикріпленому файлі).
 
За додатковою інформацією можна звертатися за координатора проекту MS. Sunny Kwon (+82-51-629-6682, sunnyk@pknu.ac.kr) або знайти на сайті Національного університету Пукьонг (Pukyong National University).
 
Увага!
 
Аспіранти 1-го року підготовки (набору 2016 року) мають звітувати щодо виконання Індивідуального плану роботи за другий семестр  на кафедрі, за якою вони закріплені, з 26.06.2017р. по 01.07.2017р. (Наказ №548-С від 18.05.2017 р.).
 
До  7 липня 2017 року за результатами атестації аспіранти 1-го року підготовки мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
  1. Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів 1-го року підготовки, то формується один витяг з Протоколу, в якому  по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
  2. Заповнений на 1 рік підготовки: 1 та 2 семестр (півріччя) Індивідуальний план роботи аспіранта завірений (планові та фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії (згідно Наказу № 23-С про атестацію аспірантів за 1-й семестр та Наказу № 548-С про атестацію аспірантів за 2-й семестр). Крім цього, аспіранти мають заповнити планові показники на 2 рік підготовки: 1 семестр (півріччя) та завірити їх особистим підписом та підписом наукового керівника.
 
Увага!

Аспіранти 2-го, 3-го та  4 го року підготовки (набору 2013, 2014, 2015 років) мають звітувати щодо виконання індивідуального плану роботи на кафедрі, за якою вони закріплені, з. 03.05.2017р. по 20.05.2017р. (Наказ № 358-С про атестацію аспірантів)

До 23 травня 2017 року за результатами атестації аспіранти мають надати до відділу аспірантури і докторантури такі документи:
1. Витяг з Протоколу засідання кафедри щодо розгляду питання про атестацію (звітування) кожного аспіранта (якщо на кафедрі декілька аспірантів, то формується один витяг з Протоколу, в якому по черзі зазначаються результати атестації кожного з аспірантів). У витягу за результатами атестації кожного з аспірантів  ОБОВ’ЯЗКОВО мають бути зазначені фрази: «(ПІБ аспіранта) атестується позитивно/негативно», «(ПІБ аспіранта) рекомендується продовження подальшої підготовки в аспірантурі/ відрахування з аспірантури (припинення підготовки через (причини))».
2. Заповнений за 2016-2017 навчальний рік Індивідуальний план роботи аспіранта за:
  • 1 семестр (півріччя) завірений (планові і фактичні показники) аспірантом, науковим керівником, завідувачем кафедри, членами атестаційної комісії (згідно Наказу № 358-С про атестацію аспірантів);
  • 2 семестр (півріччя) заповнені планові показники, завірені особистим підписом аспіранта та підписом наукового керівника.
     
Зверніть увагу на заповнення розділу 5 «Педагогічна практика». Він має містити кількість годин за планом, вид навчального навантаження, курс, групу студентів, для яких проводився відповідний вид педагогічної практики, оцінку завідувача кафедри та його підпис за кожний вид педагогічної практики, виконаний аспірантом. Обов’язковий обсяг педагогічної практики для аспірантів 2, 3 і 4 років підготовки не менше 50 годин на рік.
 
 
«Стипендія від Уряду Словацької Республіки в рамках ODA»
 
Уряд  Словацької Республіки в рамках офіційної допомоги в цілях розвитку надає стипендії громадянам України на навчання в 2017/2018 академічному році у вищих навчальних закладах Словацької Республіки. Останній термін подачі заявок – 30 травня 2017 року. Детальна інформація за посланням.
 
 
 
1 – 2 червня 2017 р. у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця відбудеться щорічна Міжнародна наукова конференція «Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця» http://www.skced2017.hneu.edu.ua/.
 
Участь аспірантів усіх курсів ОБОВ’ЯЗКОВА. До 07.04.2017р. необхідно заповнити Реєстраційну форму про участь у конференції http://www.skced2017.hneu.edu.ua/reg/index.html.
 
До 15.04.2017р.потрібно надіслати тези на електронну адресу skced2017@hneu.edu.ua.
 
 
 
 
 
Кандидатські іспити аспірантів 2-го, 3-го та 4-го курсів -  з 17.04.2017 р. по 29.04.2017 р.
 
 
 
Кандидатські іспити обов’язково складають аспіранти:
  • очної форми навчання (з відривом від виробництва) 2-го і 3-го курсу;
  • заочної форми навчання (без відриву від виробництва) 3-го і 4-го курсу.
 
Здача кандидатських іспитів відбудеться з 17.04. 2017 р. по 29.04.2017 р. відповідно до Наказу ректора ХНЕУ ім. С. Кузнеця № 183-С (див. електронну почту кафедри) та за Графіком кандидатських іспитів.
 
Кандидатські іспити із спеціальності приймаються за програмами, що складаються з двох частин: типової програми, затвердженої МОН (див. Програма кандидатського іспиту зі спеціальності  …..) і додаткової програми, що розробляється відповідною кафедрою.
 
Питання до кандидатських іспитів будуть оприлюднені на Дошці оголошень після 17.04.2017 р.
 
Для допуску до складання кандидатських іспитів необхідно подати наступні документи:
1. Заява аспіранта оформлена власноруч та завірена науковим керівником (Заява зразок) – надається аспірантом до відділу аспірантури і докторантури особисто до 01.04.2017 р.
2. Реферат  для складання кандидатського іспиту обсягом від 25 до 50 стор.  (Титульний аркуш Реферат). Список літератури реферату має містити 30–50 джерел, в т. ч. монографій, статей у фахових збірниках та ін., окрім підручників та інтернет-статей сумнівного характеру. Реферат завіряється науковим керівником та надається викладачеві зі спеціальності на перевірку до 27.03.2017 р.
3. Додаткова програма  кандидатського іспиту із спеціальності (20 – 25 питань) (Титульний аркуш Додаткова програма). Додаткова програма повинна включати нові розділи відповідної наукової спеціальності і питання, пов’язані з напрямом досліджень здобувача, а також враховувати останні досягнення у відповідній галузі науки і найновішу наукову літературу. Додаткова програма аспіранта має бути розглянута і затверджена на засіданні кафедри не пізніше 17.03.2017 р. Додаткова програма, підписана аспірантом, науковим керівником і завідувачем кафедри, надається до відділу аспірантури і докторантури до 27.03.2017 р.
4. Витяг з протоколу засідання кафедри (до 17 березня 2017 року) про затвердження додаткової програми. (Витяг з протоколу зразок). Витяг надається до відділу аспірантури і докторантури до 27.03.2017 р.
5. Допуск викладача зі спеціальності до здачі кандидатських іспитів.
 
На час початку кандидатського іспиту при собі обов’язково мати документ, який засвідчує особу – паспорт.
 
 
 
 
 
Заліки аспірантів 2-го курсу - з 10.04.2017р. по 15.04.2017р.
 
Залік з дисципліни «Моделювання соціально-економічних процесів і пакет прикладних програм» для допущених викладачами аспірантів 2-го курсу відбудеться 10 квітня 2017 р. о 10 00 год.
 
Залік з дисципліни «Теорія перекладу науково-економічних текстів» для допущених викладачами аспірантів 2-го курсу (тих, хто не здав у минулому році) відбудеться 14 квітня 2017 р. о 10 00 год.
 
 
 
 
 
 
Повідомлення!
 
Доводимо до відома аспірантів, що з 1 січня 2017 року (згідно з Постановою  КМУ №1050 від 28 грудня 2016 року та Постановою КМУ №32 від 25 січня 2017 року) стипендія складає:
аспірантів = 90% посадового окладу викладача, а саме 4018 грн.;
докторантів = 90% посадового окладу доцента + розмір доплат за наявний науковий ступінь або вчене звання, у разі, коли відповідна освітньо-наукова (наукова) програма за профілем збігається з науковим ступенем або вченим званням докторанта.
 
Нагадуємо, що « … аспіранти мають право на роботу у режимі неповного робочого часу (але не більш як на 0,5 ставки за займаною посадою). При цьому академічна стипендія, призначена відповідно до цього Порядку, виплачується у повному обсязі.» (згідно з Постановою  КМУ №1050 від 28 грудня 2016 року).
 
Увага! Оголошення для аспірантів, які працюють у ХНЕУ ім. С. Кузнеця!
 
До відділу аспірантури і докторантури ви приносите Довідку використання робочого часу і Графіки підписані лише керівником структурного підрозділу, решту віз (а саме, проректора з науково-педагогічної роботи, начальника відділу кадрів та голови профкому) відділ аспірантури і докторантури отримає в загальному порядку.
 
Увага!
 
Аспіранти, які не здали Графіки робочого процесу за:
2 – й семестр 2015 – 2016 н.р.;
1 – й семестр 2016 – 2017 н.р.;
2 – й семестр 2016 – 2017 н.р.
не будуть допущені до аудиторних заняття 2-го семестру.
 
Нижче наведена інформація, необхідна для складання Графіків робочого процесу в залежності від року вступу до аспірантури. ОБОВ’ЯЗКОВО у кожному Графіку вказати термін на який він складений.
 
 
2015 - 2016 н.р.
2016 - 2017 н.р.
1-й семестр
2-й семестр
1-й семестр
2-й семестр
Рік вступу: 2016
 
 
Рік вступу: 2015
Строго в часових рамках:
пн. 08:00 - 10:00, 
      17:30 - 20:00,      
вт. 08:00 - 10:00,
     15:40 -  20:00,
ср. 19:20 - 20:00,
чт. 08:00 - 10:00,  
     15:40 -  20:00,
пт. 08:00 - 10:00,
     15:40 -  20:00,                    
сб. цілий день
Строго в часових рамках:
пн. 08:00 - 15:30,
вт. 08:00 - 17:00,
ср. 08:00 - 17:00,
чт. 08:00 - 13:30,
пт. 08:00 - 17:00,
сб. цілий день
Рік вступу: 2014
Строго в часових рамках:
пн. 08:00 - 17:00,
вт. 08:00 - 17:00,
ср. 08:00 - 15:30,                          чт. 08:00 - 15:30,
пт. 08:00 - 12:00,          
сб. цілий день
 
 

УВАГА!

Повідомляємо, що відповідно до п. 19 Постанови КМУ № 1050 від 28.12.16 «Деякі питання стипендіального забезпечення» «…аспіранти, докторанти мають право на роботу у режимі неповного робочого часу (але не більш як на 0,5 ставки за займаною посадою)».

Отже, ті, хто працюють на 1,0 ставки мають перевестися на 0,5 ставки.

Всі працюючі аспіранти повинні надати до відділу аспірантури та докторантури графік робочого часу до 02.02.17, складений не більше ніж на 0,5 ставки, враховуючи розклад занять, складений на ІІ семестри 2016-2017 н.р. і оприлюднений на сайті. У гафіках робочого часу необхідно вказувати термін, на який складається графік, а саме з 30.01.2017 по 30.06.2017.

 

 

 

Кiлькiсть переглядів: 23186