Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця)

Змiст
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Кафедра управління соціальними комунікаціями

КАФЕДРА УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ

 
Рік заснування – 2015
 
61166, м. Харків, просп. Науки, 9-а,
ХНЕУ, 1 корпус, ауд. 201, 202.
Тел. +38 (057) 702-11-86
Сайт: http://mediaprad.blogspot.com
Сайт: http://www.kafusk.hneu.edu.ua
E-mail: kafmedia@hneu.edu.ua
 
Завідуючий кафедрою – кандидат педагогічних наук Яресько Катерина Вікторівна.
 
Наша кафедра – випускаюча кафедра факультету «Економіки і права».
 
Кафедра управління соціальними комунікаціями готує компетентних фахівців, здатних працювати на посадах рекламіста, PR-менеджера, бренд-менеджера, креативного директора, копірайтера, прес-секретаря, Інтернет маркетолога, іміджмейкера, менеджера з комунікацій тощо.
 
З 2015 року кафедрою управління соціальними комунікаціями на рівні бакалавриату здійснюється підготовка студентів за спеціалізаціями «Реклама і зв’язки з громадськістю» та працює магістратура за спеціальністю «Медіа-комунікації».
 
В даний час на кафедрі працюють 9 викладачів, які мають багатий досвід практичної роботи в галузі соціальних комунікацій та журналістики, серед яких є доктора наук з соціальних комунікацій, кандидати соціологічних наук  тощо.
 
Метою освітньо-професійних програм «Реклама і зв’язки з громадськістю» та «Медіа-комунікації», розроблених для студентів бакалавріату, є оволодіння  загальнокультурними та професійними компетентностями в галузі реклами і зв’язків з громадськістю та медіа, що включають такі складові як розробка концепції рекламного продукту, проведення ефективної рекламної та pr-акції, формування позитивного іміджу фірми чи особи, налагодження комунікації з громадськістю засобами медіа, представлення інтересів організації на національному або міжнародному рівнях.
 
Підготовка бакалаврів має три основні складові:
  • дослідження та планування комунікативної взаємодії;
  • створення та презентація продукту;
  • застосування новітніх інформаційних технологій у комунікаціях.
 
 Основними завданнями магістерської програми «Медіа-комунікації» виступають:
  • опанування знань щодо сучасних медіа та специфіки їх функціонування та управління;
  • ознайомлення з основами медіа-планування та медіа-стратегій;
  • засвоєння навичок щодо створення медіа-продуктів та використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.
 
Якщо Ви креативна людина і мрієте реалізувати себе, ми з радістю на Вас чекаємо!
Нам потрібні творчі та активні студенти.
До зустрічі на кафедрі управління соціальними комунікаціями!
Кiлькiсть переглядів: 3622