Харківський національний економічний університет
імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця)

Змiст
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Відділ маркетингу та корпоративних комунікацій

ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ ТА КОРПОРАТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ

 
Рік заснування – 2013
 
61166, м. Харків, пр-т Науки, 9-А
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, Науково-бібліотечний корпус, ауд.128, 129
Тел. +38 (057) 702-09-96
E-mail: depnews@hneu.edu.ua
 
Керівник – Возненко Наталя Іванівна.
 
Метою відділу маркетингу та корпоративних комунікацій є побудова зовнішніх та внутрішніх корпоративних комунікацій для ефективної презентації університету на ринку освітніх та наукових послуг.
 
Основні напрямки діяльності:
  1. Побудова зовнішніх комунікацій – із ЗМІ, офіційними органами влади (public affiars), освітянською та науковою спільнотою, абітурієнтами та їх батьками, підприємствами (офіційні та неофіційні контакти).
  2. Побудова внутрішніх комунікацій – між підрозділами ХНЕУ ім. С. Кузнеця.
  3. Організація та проведення соціально-психологічних та маркетингових досліджень ринку освітніх та наукових послуг.
  4. Планування та реалізація рекламних та PR-кампаній університету.
  5. Наповнення офіційного сайту.
  6. Створення, зберігання еталону brand-book та контроль за його дотриманням.
  7. Випуск (контроль за випуском) у світ усіх рекламних та PR-продуктів університету (візування).
  8. Побудова корпоративної культури, підтримка певних її традицій та трансформація у разі необхідності.
  9. Планування фінансових витрат на рекламні та PR-кампанії, контроль за їх використанням.
  10. Ведення документообігу з контрагентами - підрядниками рекламних, PR-кампаній та заходів.
Кiлькiсть переглядів: 13346